Ostiopaat deel 2

Okay daar ging ik dan.... ipv bv een fles kv gemaakt met 2 scheppen rijstebloem erdoor. Nu weet ik zeker hij heeft een volle buik...

2:50 uur uk is wakker....we laten hem jengelen. Geven een speen. 3:00 beetje water in een flesje, hij stikt er bijna in wat is dit mama?
Uk schreeuwen, huilen.... mama en papa beneden zitten elkaar steeds aflossen in speen geven water geven. Het is 4:30 uur man lief wordt woest zoek het uit met die adviezen stoppen hiermee geef hem bv.

Ik heb daarna zo gehuild ik geloof dat dit mijn breekpunt was alle vermoeidheid en onmacht kwam eruit. Ben nu superverkouden en een hoopje zielig.

Uk slaapt door tot 8:15 uur ongelofelijk!
We zijn samen lekker gaan douchen en hebben maar afgesproken de nachtvoeding langzaam af te bouwen want dit is hel!

Hai Renaatje.
Hier een mama van het aug forum.
Ik las jou verhaal en dacht ik moet er ff op reageren.
Misschien zou je het een paar dagen moeten aanzien..
Laatste fles kv met rijste bloem en evt gewoon snachts voeden..
Als je dit een paar dagen aan kijkt dan misschien went die kleine er aan (en slaapt hij /zij langer door!)

Het meiden,

Ik geef om 23 uur lekker fles en ik probeer niet gelijk eten te geven als hij daarna nog wakker wordt.
En meestal wil hij maar een klein beetje eten.
Ik vind het op zich niet erg maar ik merk dat ik op raak door de gebroken nachten en ook overdag kan ik niet slapen.
Ik ben gek op slapen en tja na 5 mnd niet langer dan 3 uur achter elkaar pfffff
En ik ben echt lief tegen uk maar mijn vent die is de pineut hihihihihihi

Meid, wat rot voor je. Hier ook zo'n nachtbraker. Onze Sven is van mei, maar kan 's nachts steeds wakker zijn. Als ie niet fit is maakt ie het helemaal bont. Gelukkig gaat het ook nachten goed, maar ik word er wel eens gestoord van!
Hij is een lichte slaper en ja daar doe je gewoon niks aan. Onze oudste is een diepe slaper en die kun je zelfs 's nachts verschonen zonder dat ze het merkt. Hopelijk veranderd het als ze ouders worden. vaak is het met anderhalf tot 2 jaar wel over. Pff... dat klinkt nog ver weg.

Ik lees dat het bij jou ook niet echt honger is. Aangezien hij maar een beetje drinkt. Maar voor je eigen rust kun je m misschien maar gewoon lekker aanleggen. Kunnen jullie daarna beiden verder slapen. Als ie ouder is kun je het vanzelf eens gaan afwennen. Tja... of je moet een paar nachten er voor uittrekken om m niets meer te geven en ook geen aandacht. Vaak slapen ze dan wel door. Wij kunnen het ook nog niet... we gaan er heen voor de speen. Gelukkig zijn de nachten dat ie erg vaak komt spaarzaam en blijft het vaak bij 3 keer... maar de nachten dat ik er niet uithoef zijn ook spaarzaam.

Ach... het is toch wat... ze zijn nog zo klein... en papa en mama willen zo graag slapen... erg vermoeiend maar het gaat een keertje over... dat hou ik mezelf maar steeds voor.

Hoi
Ook ik heb een zoontje die 's nacht graag nog gevoed wil worden en soms wel 2 keer op een nacht.
Ik maak er geen probleem van en geef het gewoon. des te sneller kan ik ook weer slapen. Mijn andere kinderen waren ook altijd 's nachts wakker wel tot ze 2 waren maar dan waren het de dromen... Ik heb me er maar bij neergelegd... en geniet van het moment alleen met zn 2en in ons drukke gezin!!

Terug
Bovenaan