Ostiopaat wanneer effect?

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Ik ben met mijn zoontje afgelopen maandag naar de osteopaat geweest ivm met onrust slaapt slecht huilt ontzettend veel overstrekt veel. Heeft verborgen reflux en darmklachten  klachten (symptomen) hij heeft geen voorkeurshouding.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">de osteopaat gaf aan daar hij lichtelijk vast zit en heeft de plek behandeld daarnaast voelde hij idd dat zijn darmen onrustig waren ook dit is behandeld.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">meteen daarna had hij een flinke poepluier.De middag daarna was hij ook ontzettend rustig maar in de avond begon de ellende weer. Het had niet geholpen tot vandaag zijn de klachten hetzelfde. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; min-height: 20.3px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Wie heeft ervaring met een osteopaat en hoelang heeft het geduurd voor dat er zichtbaar effect was. Wie heeft hetzelfde meegemaakt als ik dat je niets merkt na de 1ste behandeling? </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; min-height: 20.3px;"> </p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; min-height: 20.3px;"> </p>

Ik herken dit wel. Mijn zoontje had wel een voorkeurshouding en ik ging daarvoor met hem er heen. Hij kon niet op een kant liggen, daar zat zijn nek echt vast. Ik zag denk ik pas na 3 behandelingen echt effect. Uiteindelijk ben ik 7x geweest. En in combinatie met tips van de fysio is hij van zijn voorkeurshouding af gekomen en kon hij ook beide kanten goed op kijken en liggen. 
Hoewel jij met een ander doel heen gaat, zou ik het zeker nog even volhouden. Je kunt wel je twijfels aangeven bij ostheopaat. Dat heb ik toen ook gedaan. 

Ben met ons zoontje ook bij de osteopaat geweest ivm darmklachten en wervels die klem zaten door de bevalling. Duirde na de 1ste keer ook paar dagen voor we effect merkten. Had de osteopaat ook voor gewaarschuuwd dat het even kon duren en de klachten zelfs daarna even war heftiger zouden kunnen worden zijn. We zijn in totaal 3x geweest en hadden daarna een heel gelukkig, vrolijk en pijnvrij mannetje☺️. Dus zou ook even afwachten en doorzetten! Sterkte! 

Hi,
Wij zijn met ons meisje ook bij 'n osteopaat geweest. Ze had 'n erge voorkeurshouding en veel last van krampjes. Die krampjes heeft ze na ons idee niet zoveel aan kunnen doen, dat is met de tijd (en andere voeding) beter geworden gelukkig. De voorkeurshouding daar heeft ze wel echt bij geholpen. Dit duurde ook even voordat we echt verschil begonnen te merken. We zijn 5 keer geweest en uiteindelijk heeft 't echt geholpen. Na die 5 keer gooide ze haar hoofd alle kanten op. Dus even doorbijten denk ik?! Succes! 

Terug
Bovenaan