oud-beijerland

hallo zijn er nog moeders uit oud-beijerland,

het lijkt me leuk om dan een keer wat af te spreken en ervaringen uit te doen
of gewoon via dit forum

ik ben zelf op 20 april bevallen (wat een hel was dat ) van een mooie dochter..
daphne .ze woog 2490 en was net op het randje want ik ben thuis bevallen,anders moest ze nog alsnog naar het ziekenhuis,gelukkig weegt ze nu rond de 4 kilo


wie wil er met me kletsen over van alles en nog wat....
 
Hoi Nicolien

Ik woon niet in oud-beijerland, maar in Dordrecht. Is niet zo ver van elkaar geloof ik (ik woon hier nog niet zo lang, dus de omgeving van dort ken ik nog niet zo goed..)
Ik heb een zoontje die geboren op 10 febr 2005.
Misschien kunnen we eens wat afspreken?

Groetjes
Caroline
 
quote: nicolien schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2005 13:36:08'));

hallo zijn er nog moeders uit oud-beijerland,

het lijkt me leuk om dan een keer wat af te spreken en ervaringen uit te doen
of gewoon via dit forum

ik ben zelf op 20 april bevallen (wat een hel was dat ) van een mooie dochter..
daphne .ze woog 2490 en was net op het randje want ik ben thuis bevallen,anders moest ze nog alsnog naar het ziekenhuis,gelukkig weegt ze nu rond de 4 kilo


wie wil er met me kletsen over van alles en nog wat....

Hoi,

Ik ben Marina, heb een zoontje van 5 maanden. Hij is op 8 maart geboren (dat was inderdaad een drama....). Wij wonen in Puttershoek, dus dat is lekker dichtbij. Zou het ook leuk vinden om wat over en weer te kletsen over het wel en wee van moeder zijn. Ik ben gestopt met werken, dus heb alle tijd van de wereld...hihi! Sydney, mijn zoontje, slaapt nog erg veel overdag. Het is een heel vrolijk mannetje, huilt eigenlijk alleen als hij moe wordt en naar bedje wilt. Het enige 'nadeel' is dat hij alleen in zijn eigen bedje wilt slapen, en absoluut niet in de wandelwagen of auto o.i.d. Dus ik zit daarom wel veel thuis. Hij wordt ook ingebakerd want met een week of vier was hij bijna hele dagen (en nachten) wakker, was ontzettend druk, sloeg met armen en benen en kon dus de slaap niet vatten. Vanaf het moment dat ik hem inbakerde, sliep hij als een zonnetje......het werkt dus echt!
Wie weet kunnen we eens afspreken.....

Groetjes,
Marina

 
he hallo

ik kom slaaptekort ..daphne slaapt snachts nog niet door,beetje jammer
ik doe haar sávonds altijd in bad daarna een flesje en slapen,maar helaas om een uur of 3 meldt ze zich..

ik zelf ben weer aan het werk,of had ik dat al gezegd,nou het bevalt me best...weer op mijn eigen stekkie,klanten weer lekker sociaal doen ...lachen met mijn collegas
en natuurlijk maar 2 dagen,is goed te doen..

vandaag was daphne een klein beetje huilerig,nou niet een klein beetje maar heel errug..
snel een flesje maken en ze is weer tevreden ..dan kan ze weer lekker lachen en dan smelt ik,ze slaapt nu

over 3 weken gaan we een midweekje weg,heben julie nog tips voor me

doeg tot gauw weer
 
Terug
Bovenaan