Oud bloed hematoom

<p>hoi hoi</p><p>ik had even een vraagje het blijkt dat ik een hematoom heb in de baarmoeder en dat daar de erge bloedingen vanaf gekomen zijn. Het erge bloeden is gelukkig gestopt. Maar nu heb ik steeds last van oud bloed. De gyn gaf ook aan dat dat kon. Maar ik heb dat nu al 3 weken. Weet iemand hoe lang je dat nog kan verliezen of heeft iemand dit ook mee gemaakt?</p><p> </p><p>groetjes</p>

ja hoor, ik ben ook door dat straatje gegaan.
Het heeft uiteindelijk tot week 13 geduurd, eerste bloeding was op 6 weken. Nu heb ik wel gedurende die 13 weken ook nog rood bloed verloren, dus het is wel ietsje anders.
Op de echo's, die ik toen wekelijks had, was het hematoom duidelijk zichtbaar, pas op week 16 was het volledig weg.
Mijn gyn zei toen dat het op twee manieren weggaat. Ofwel wordt het opgenomen door je lichaam, ofwel komt het als oud bloed naar buiten.
Zolang je geen helder rood bloedverlies hebt zou ik me echt geen zorgen maken hoor. Het is al heel positief dat het rode bloedverlies getsopt is, dat wil zeggen dat de bloeding getsopt is. 
ps: ik ben nu 33 weken ver en alles gaat goed

Terug
Bovenaan