Oud bloed prille 5 weken

<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben morgen 19-5 precies 5 weken zwanger. Ik heb al vanaf de innesteling bruine afscheiding (zo’n anderhalve week) sinds twee dagen is het was heftiger. Geen buikpijn ofzo, maar op een gegeven denk ik, het mag nu wel stoppen. Ik heb nu gevoelsmatig meer last van afscheiding en dat is dus donkerbruin. Verloskundige zegt inderdaad dat zolang je geen heftige buikkrampen hebt en helderrood bloed, dat t dan niet zoveel kwaad kan. </p><p>Nu heb ik in november een miskraam gehad wat inderdaad gepaard ging met meteen helderrood bloed en heftiger krampen.</p><p>Is er iemand bekend met het verliezen van oud bruin bloed, maar dan soms ook veel en langer dan gemiddelde innesteling van 1-3 dagen. Merk sowieso dat mijn baarmoeder nu gevoeliger is met hoesten enzo, dan voel ik al gelijk steekjes.</p><p>Hoor het graag, dankjewel! </p>

Dank voor je reactie!

Ja bah, tis zo onzeker allemaal! :( Merk wel goed dat ik zwanger ben, zere borsten en al sneller moe, maar ja...dat zegt allemaal niets. 

Fijn dat het bij jou allemaal goed is gegaan! Voelde jij je er ook onzeker door? 

Terug
Bovenaan