(Oud) bloed verlies eerste trimester ervaringen?

<p>Hallo allemaal! </p><p>Inmiddels ben ik 6 weken en 4 dagen zwanger! Zo blij</p><p>ondertussen speelt de onzekerheid ...</p><p>2 weken geleden een drup vers bloed en daar bleef het gelukkig bij. Daarna wat oud bloed verlies, bruinige afscheiding en vandaag weer tijden het plassen oud bloed verlies. Ook heb ik buikpijn sinds we de test hebben gedaan, alsof je ongesteld moet worden maar dan een lichtere vorm van pijn. Niet elke dag, ook niet de hele dag door. </p><p>Iemand hier ervaring mee? Ik weet dat ik niet anders kan doen dan wachten, maar het maakt mij erg onzeker. </p><p>2 september hebben wij onze eerste echo! De dagen kruipen voorbij .. haha </p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p>

Ik.had ook bloedverlies en heb nu een zoontje van 8 weken. Zeker als het oud bloed is zou ik me niet teveel druk maken al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als het echt mis gaat (helaas weet ik dat ook uit ervaring) dan ga je echt vloeien. Zolang dat niet gebeurd is er geen rede voor paniek. Blijf je je toch zorgen maken dan bel je vk. Die van mij maakte gewoon een echo met 7weken om me gerust te stellen. 

Hoi,
Bloedverlies heb ik nooit gehad maar wel menstruatie achtige krampen vanaf een week of 6 tot aan de 18 weken.

Succes met wachten :)

Hier ook een paar dagen last gehad van oud bloedverlies. Verloskundige zei dat het zo veel oorzaken kan hebben, kan ook getriggerd worden door seks of zelf een rondje fietsen. Zolang het oud bloed is, hoef je je geen zorgen te maken. 
Ik ben nu 25 weken zwanger :)

Terug
Bovenaan