Oud bloed verloren

Ha meiden,

Sinds gisteren ben ik weer oud bloed aan het verliezen. Het zou een goed teken moeten zijn dat het geen vers bloed is, maar ik maak me toch zorgen.
Donderdagnacht heb ik sex gehad, zou het daaraan kunnen liggen?

Hebben anderen die al wat verder zijn in de zwangerschap (ik ben nu 12 weken) hier ook nog last van?

Ik maak me er zorgen om. Maandag heb ik gelukkig een afspraak bij de vk en hoop zo dat alles goed is en ik het hartje zal kunnen horen.

lfs. Monique (M.)
 
Ook ik had met 12 wkn plotseling verlies van bruin bloed...heb gelijk de vk gebeld,die vroeg of wij ervoor gemeenschap hebben gehad.En inderdaad wij hadden de avond (of dag?)ervoor gemeenschap gehad...als het bloeden aan bleef houden mocht ik komen,maar ze dacht dat het wel zou stoppen.er was blijkbaar een adertje geknapt met het vrijen en een dag later verloor ik dat bloed..Het was niet veel en het was inderdaad zo over.

Als het aan blijft houden kan je de vk bellen.

Succes
 
Ik heb er ook last van gehad bij mijn vorige zwangerschap. En inderdaad altijd na dat we gemeenschap hadden gehad alleen bij mij was het soms vers bloed maar gelukkig ben ik later bevallen van een gezond zoontje. De verloskundige zei toen al dat het een geknapt adertje geweest is.
 
Terug
Bovenaan