<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier en heb verschillende topics doorgelezen, maar heb nog niet de precieze vraag gevonden die ik nu heb.</p><p>Mijn vriend en ik zijn nu vrij kort “bezig” met zwanger worden (Net twee ronden gehad). Ik ben een half jaar gestopt met de pil en we wilden mijn lichaam eerst even de kans geven om te ontpillen.</p><p>Sinds ik gestopt ben bestaat mijn menstruatie uit 2 delen; 5 dagen oud bloed en 5 dagen nieuw bloed. Ook is mijn cyclus vrij regelmatig; altijd rond de 26 dagen. Volgens mijn HA moet ik mijn eisprong bijhouden vanaf het nieuwe bloed. Dit heb ik gedaan en het klopt inderdaad, maar de dag waarop de innesteling zou moeten plaatsvinden (9 dagen na de eisprong lees ik overal) is dezelfde dag waarop ik oud bloed begin te verliezen. Krijgt de innesteling dan überhaupt een kans als ik op dezelfde dag oud bloed verlies? Oh ja, de menstruatie heeft gewoon doorgezet dus ik weet zeker dat ik niet zwanger ben!</p><p>Sorry, het is misschien een stomme vraag, maar ik wil ook niet direct weer naar mijn HA rennen. <br /><br /></p><p>Fijn weekend allemaal! </p>