oud bloed

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

ik heb een vraag,,,,nadat ik me eisprong gehad had,,,heb ik bruin bloed oud bloed]ik heb dit nu 2 dagen is heel weinig als ik er een tampon in doe zit er ook wat gewoon bloed,,,ik ben al een tijd gestopt met de pil,,en heb dit nooit eerder gehad,,de dokter zegt het kan een innesteling zijn maar ook een miskraam,,heb ook krampen erbij net alsof je ongi moet worden,,het duurt vrijdag nog een week voordat ik ongi moet worden,,

heeft iemand hier ervaring mee?

gr roos

hallo roos,

nou we kunnen elkaar de hand geven, ik heb na mijn eisprong ook een soort bruine afscheiding gehad en daarna 3 dagen een heel klein beetje rose bloed. Ik moet as maandag ongi worden.
Mijn zus heeft bij de eerste het zelfde gehad gedurende   de eerste 3 maanden. (zo nu een dan een paar dagen).
Wij waren van plan om volgende maand voor het 'echie' te gaan klussen en hebben deze maand uitgeroepen tot oefenmaand(haha) en dus totaal niet op de eisprong gelet. Dus eigenlijk zitten we in ronde 0, dat zou wat zijn al het nu al raak was. Maar het zou een grote en welkome verrassing zijn.

groetjes zieza

Hey Maantje,

Ik ken dit verhaal heel goed. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil en heb ook last van bruinig bloed zo nu en dan. En wat het precies inhoud weet ik niet. Maar als je iets meer weet dan hoor ik dat graag... Over 2 weken moet ik ongi worden maar hoop natuurlijk dat het uitblijft hahaha..

groetjes,

Danielle

hoi roos,

hoe gaat het nu met je? hou je het vol tot vrijdag, spannend hè!
heb je al meer idee over of het oud bloed of innestelingsbloed was (zwangerschapskwaaltjes enzo?).
Ik deim voor je

groetjes zieza

hoi hoi...

de bruine afscheidng is gelukkig weg!!!
maar het zeurderige gevoel is er nog,,was vandaag ook zo moe niet normaal meer
ben ook weer even me bed ingegaan,,ik ben zo veel teleurgesteld dat ik het niet durf te hopen..

ik heb dinsdag wel een afspraak met me ha,,voor een uitstrijkje,,ik wil gewoon zeker weten of ik geen ontstekeingen heb en zo,,,we wachten het af tot vrijdag ik hoop het een keer dat het raak is

en hoe is het nu met jou?

gr roos

hoi Roos,

Tijdens en een paar dagen na de lichte bloeding was ik vreselijk moe, maar nu niet meer. Ik heb juist een overdreven hoeveelheid energie en het gevoel of ik supergezond ben, heel vreemd. Maar verder geen zwangerschapsverschijnselen.

ik denk dus dat het geen innestelingsbloed is geweest, maar een tussentijdse bloeding (hoewel ik dat nog nooit eerder heb gehad),
of een erg vroege menstruatie (na 2 weken al).Ik ben normaal vrij regelmatig 28 a 29 dagen.
as. maandag/dinsdag moet ik ongi worden, we wachten maar af.
we blijven!!

Het klinkt bij jou anders wel erg positief, maar ik kan me voorstellen dat je met beide benen op de grond wil blijven staan om teleurstelling te voorkomen.
Ik zal dubbel voor je  , succes!!!

groetjes zieza

Terug
Bovenaan