oud bloed??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!

Ik heb een vraagje ik had eigenlijk de 23e mijn NOD, maar nu begon ik vanaf donderdag tot zaterdagavond bloed te verliezen. Nu zag dit er niet uit zoals ik normaal ongesteld was maar het was wat bruinig en ook niet echt superveel. Nu hoorde ik iets van als je zwanger raakt en je hebt bijna je NOD dat je dan ook wat bloed nog kan verliezen en dat dit dan nog oud bloed is wat je lijf uit moet? Heeft iemand hier ervaring mee of antwoord op??

Groetjes!!

Hoi hoi

Als je oud bloed verliest (dus bruin, in ieder geval geen helder rood) ben je nog niet ongesteld. Het kan heel goed een inesteling zijn, of nog een schoonmaakbeurtje uitgevoerd door je baarmoeder. In september ben ik zwanger geraakt, en halverwege die cyclus en op mijn NOD had ik idd bruin bloed. Verder had ik nooit geen bloedingen, dus het kan maar zo raak zijn. Ik hoop het voor je

liefs janine

Ja ik hoop het ook zooo, maar ja ik wacht maar rustig af. Het bloed was trouwens donkerrood met bruin erdoor dus niet helder...

hoi,

ik had de dag voor mijn NOD een paar bruine veegjes (sorrie). Bleek innestling te zijn, want ben nu dus zwanger.
Duim voor je dat het raak is!

Liefs, Mienetje

ik moet zeggen dat ik die ervaring 2 weken geleden ook had. Ik ben half begin april gestopt met de pil en daarna nog 2 keer ongesteld geweest. Waar tussen de eerste en de tweede  20 dagen  zat. Nu afgelopen maand heb ik hetzelfde als jou op 24 en 25 mei gehad ook precies hetzelfde bloed lijkt het wel, een beetje bruin en ziet er niet echt rood uit. En vandaag heb ik dat weer. Geen idee ....

Terug
Bovenaan