oud bloed??

A

Anoniem

Guest
Heey hoi,

Ik ben nu 16 weken zwanger en met de 14 week kreeg ik de schrik van mijn leven toen ik in een keer begon te bloeden. En ook niet een klein beetje, nee echt heel erg veel. Je zou denken dat het wel goed zou komen maar op dat moment kneep ik hem echt heel erg. Ik ben die nacht naar het ziekenhuis geweest en het bleek met mijn kindje allemaal goed te zijn. Alleen het was vreselijk af wahten of het goed zou gaan want, ze waren bang dat de placenta los zou laten door de stolsel die achter de placenta zat. 4 dagen in zenuwen gezeten want 4 dagen later zouden we weer een echo maken. Alles was goed en hoefde me geen zorgen te maken. Het bloeden is meteen de dag na die nacht op gehouden.

Maar nu zijn we 2 weken verder en nu vloei ik sinds 3 dagen geleden weer. Het is geen helder bloed. Het is meer bruine bloed van de laatste gedeelte van de ongesteldheid. Ik heb verder nergens last van.

Zijn er mensen die dit ook hebben gehad??? Ik ben vreselijk onrustig hierdoor. Ik zou het fijn vinden om met iemand dingen uit te kunnen wisselen hierover.

Dank je wel,

Nathalie

Hoi Nathalie,
ik heb mijn gehele zwangerschap zo nu en dan
bloed verloren,de enen keer helder bloed (meestal) en heel soms
wat ouder bloed,ze wisten heel lang niet waar het vandaan kwam
maar op een gegeven moment hebben ze een inwendig onderzoek gedaan
en toen bleek dat mijn baarmoedermond wat geiriteerd was en daarom steeds bloede,
was verder geen gevaar voor mijn kleintje,wel jammer dat ze er zooooo laat
achter kwamen dat het daar aan lag want ik was steeds in paniek dat het fout zou gaan,
had voor deze zwangerschap een miskraam gehad en was echt in de zenuwen dat dat nu weer ging gebeuren,Maar onze zoon wordt morgen alweer 12 weken.

Vriendelijke groeten Esther

Steeds blijf je ook wel onzeker en kan je niet heerlijk genieten van de zwangerschap. En dat vind ik wel heel erg vervelend.. Mijn placenta ligt nog een beetje voor de baarmoederhals. Misschien dat dat er ook wel wat mee te maken kan hebben. Ik hoop dat het snel over gaat.

Ik vind het fijn te horen dat je kindje morgen 12 weken wordt.

Terug
Bovenaan