oud bloedverlies

hmimes

New member
Ik heb sinds gisteravond heel weinig oud bloedverlies bij het afvegen . Ben ook al overtijd 40 wkn en 3 dgn vandaag . Moet ik het zkh raadplegen ? Of is dit gewoon kwestie van afwachten ? Is dit nouw de slijmprop ??
 
Ik zou wel even bellen, het zal wel niet ernstig zijn. Ik denk dat je baarmoedermond aan het verweken is en dat kan afscheiding geven... wel even voor de zekerheid bellen.
 
Kan het begin zijn. Was bij mij ook zo namelijk. En ik kreeg paar uur later ook paar stolsels. Maar zou oor zekerheid bellen ja.
 
Ik heb geluistert en dus gebeld vanochtend moest gelijk komen . CTG en inwendig onderzoek etc .
1 cm ontsluiting kan al van een tijdje zijn geweest ?? Nog steeds oud bloedverlies bij het afvegen ze weten niet waar het vandaan komt denken van de baarmoeder . Maar met de kleine is het oke gelukkig . Ik vindt het steeds enger worden slaap niet , allert bij elke pijntje pfff .
Inwendig onderzoek vondt ik helemaal niks getsie .

Deze klachten moeten binnen 2 dgn gestopt zijn of over gaan op weeen anders moet ik weer aan de bel trekken dus wordt vervolgd ..
 
Goed dat je gebeld hebt.. hopen dat het doorzet en je snel je kleintje in je armen hebt. Probeer jezelf niet gek te maken maar ga er ontspannen in.. is voor jezelf ook prettiger. Je kan het meid!
Ik hou je berichtjes in de gaten!
 
Terug
Bovenaan