oud en nieuw, vuurwerk

hallo,

what about oud en nieuw en vuurwerk???Ons meisje slaapt zo lekker vanaf een uur of 9 tot half 7, inclusief lte fles om 11. Maar wat gebeurd er als heel het vuurwerk gaat knallen. Slapen die kleintjes daar met gemak doorheen?? of is het een idee de late fles even te bewaren tot de grootste knallers weg zijn en die om 1u te geven? zodat ze mocht ze wakker worden daar weer rustig van wordt en inslaapt.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen/ideeën hierover.

groetjes tilly

Onze dochter nu 3,5 jaar. was toen acht maand en voor het eerst oud en nieuw. Ze sliep door de grootste knallen heen maar werd wakker van de kleine knallen.

Dus gewoon laten slapen als ze niet wakker wordt!!

groetjes karin

En Tygo gaat ook gewoon z`n bed in....
Overdag kan ik naast hem stofzuigen als tie ligt te slapen in de box dus verwacht van het vuurwerk niet veel schokkends!
groetjes

Stan gaat bij opa en oma in het bedje...

ik verwacht niet al te veel problemen. Het is gelukkig geen vreemd bed voor hem, en hij slaapt heel vast. Ik kan met lades en deurtjes knallen op zijn kamertje en ik doe het hele huishouden, en meneer slaap heel relaxed door :D

x

Ik verwacht eigenlijk wel problemen, Karlijn slaapt zeer slecht. Ga 's avonds niet bij haar kijken want daar wordt ze wakker van. Toen ze net geboren was kon ik wel onder haar box en wiegje stofzuigen zonder dat ze wakker werd maar sinds een paar weken wordt ze echt overal wakker van. Gelukkig knallen ze nu nog niet zoveel hier, we zullen het wel zien, hopelijk valt het mee en vergis ik me.

Terug
Bovenaan