Oud en nieuw

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik twijfel al dagen.. mijn dochter van 11 weken krijgt nog om 23:00 uur de fles. Nu is ze niet de snelste en doet er ongeveer 30 a 40 minuten over, inclusief verschonen. Ze gaat dan zonder problemen weer op haar bedje liggen maar echt in slaap komen duurt natuurlijk eventjes. Wat is wijsheid in verband met de jaarwisseling..  iets eerder halen, later pakken en hopen dat ze er door heen slaapt..of het gewone ritme aanhouden en hopen op het beste? Iemand hier ervaring mee? </p>

Ik heb hetzelfde en hoop er maar gewoon het beste van. Hier knalt het de hele ochtend al en ze is gewoon in slaap gevallen. Maar als je het voor jezelf fijn vind zou je een half uurtje eerder de fles kunnen geven. Dan ligt ze met een beetje geluk net te slapen als het los barst. 

Mijn dochter is sinds vandaag 12 weken en ik zit met ongeveer hetzelfde, dus lees graag even mee. Ik denk zelf dat ik haar iets eerder de laatste fles geef, rond half 11 i.p.v. 11 uur, zodat ze hopelijk gewoon weer lekker in slaap is tegen de tijd dat het 12 uur is. Maar als dat niet goed uitkomt met de fles daarvoor, ga ik gewoon voor het vaste ritme en zien we het wel! 

Onze dochter is 13 weken en krijgt normaal de fles als wij naar bed gaan. Ergens tussen 23-24 uur. Vanavond laten we haar liggen zolang ze nog slaapt en als wij naar huis gaan krijgt ze de fles. 

Hier ook om 23.00 de laatste fles en 12 weken oud. Wij doen de fles gewoon om 23 uur en houden hem dan beneden. Hij slaapt makkelijk in op de arm en zo is hij niet alleen als hij wakker schrikt van het vuurwerk. Er wordt hier nogal wat afgestoken, flink hard ook. Heb em dan liever bij me

Terug
Bovenaan