oud en nieuw

A

Anoniem

Guest
hallo meiden ( die mij nog kennen ) na een paar maanden rust ben ik weer actief in het forum leven wij hebben net de hsg achter de rug en nu mogen we een half jaar af gaan wachten of we zwanger raken mijn vraag is mag ik terug op de lijst ?
mijn gegevens zijn janet78 27 jaar ronde 19 nod op 27 juli heb al 3 kids
fijn om weer terug te zijn

Hoi Janet,

Welkom terug! Hopelijk viel dat onderzoek mee. Heeft het nog wat bijzonders opgeleverd? Ik hoop dat het nu vlot lukt voor jullie. En wat gebeurd er na die 6 maanden, als het niet gelukt is? (als ik zo vrij mag zijn)

Succes!
Groetjes, Kat

he hallo , toch iemand die mij nog kent van het vorige forum , leuk
even op je vraagje , kat : na dit half jaar , als blijkt dat ik nog niet zwanger ben geworden dan krijg ik een laporoscopie , dan moet ik onder narcose en dan gaan ze in mijn buik kijken maar , we hopen dit half jaar gewoon zwanger te worden
de gyno heeft ook gezegd dat hij dat wel verwacht omdat ik ook al 3 kids heb , waarvan ik binnen een maand zwanger was dus , nu vertrouwen we gewoon op de gyno zijn woorden en zijn we er weer helemaal vol van en gaan nu met hernieuwde moed door met klussen
even iets anders kat , als ik me het goed herrinner was jij toch nog langer bezig dan mij ? hoe ist er mee ?

Hoi,

Ik vroeg me al af wat er dan aan de hand was. Jullie hebben immers al 3 kinderen, dus je weet dat je zwanger kan raken. Maar goed, je weet maar nooit wat er ineens gebeuren kan.(verklevingen, vervroegde overgang) Gelukkig niks van dat alles. Nu maar hopen dat het vlot raak is!

We waren met twee met bijna dezelfde naam. Cat31 en ik. Beide zijn we in maart zwanger geworden. Ik kreeg een miskraam, en zij zit nog op het novemberforum. Voor zover ik weet gaat het nog goed. Ik ben vanaf december 2004 bezig. Ik weet ook heel goed dat ik zwanger kan raken. Heb een zoon van ruim 2. En door die miskraam weet ik in ieder geval dat het nog werkt. Maar inmiddels zitten we alweer in ronde 4, en ik moet zeggen dat ik wel weer wat ongeduldig word. Bij de eerste zwangerschap heeft het 11 maanden geduurt voor het raak was. Na 9 weken een miskraam, en na 4 maanden weer zwanger. Toen van onze zoon. Ik weet best dat het even kan duren voordat het raak is, maar ik hoop dat het nu toch vlot weer raak is. Ik heb van vrienden een gelukspoppetje gekregen, en ik heb een maansteen. Alles sinds deze maand. Baadt het niet, het schaadt ook niet! Bij onze zoon had ik ook een gelukspoppetje, en toen was het met een maand gelukt. Ben benieuwd! 30 juli heb ik NOD. Dan weten we weer meer.

Groetjes, Kat

elke keer als ik probeerde om me hier in te loggen kreeg ik een activatie code en dan werkte hij gewoon niet daarom heeft het zolang geduurd eer ik hier weer was maar , heb wel elke dag alles gelezen en heb ik hier vele zwangeren weg zien gaan , ook van ons vorig clubje
hoe zit dat nou met die maansteen precies ? , heb er wel wat over gelezen maar heb even geen zin om het opnieuw op te zoeken
hou je me op de hoogte van alles wat je voelt in je cyclus , kunnen we een beetje vergelijken , ik heb mijn vruchtbare dagen net achter de rug maar , durf nergens rekening mee te houden omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben de afgelopen maanden enne we weten inderdaad dat we zwanger kunnen worden dus , het moet ooit lukken ( misschien wel deze maand ) zal flink voor ons beiden gaan duimen
groetjes van janet

Terug
Bovenaan