Oud en nieuw

Het is binnenkort oud en nieuw, wij weten pas net dat wij een kind krijg! Super leuk, helemaal blij, maar het is nog veel te pril om te delen met onze vrienden. Enig idee met welke smoes ik de avond doorkom? Ik kom er niet mee weg als ik zeg dat ik door een antibiotica kuur geen alcohol drink, zelfs niet om 12 uur!<br />
 
Sta je op een borrel en wordt er een drankje voor je gehaald? Bestel gewoon een wijntje, maar drink niets. Zet het glas aan je lippen, maar houd ze op elkaar, zodat je niets binnenkrijgt. Vervolgens loop je een rondje en gooi je je glas ongezien leeg in een plantenbak. Of je geeft ‘m stiekem door aan je partner

Dit staat op internet, hahaha ook best een goed idee
 
Haha bovenstaande deed ik ook, dan ‘deed ik twee keer alsof ik dronk’ (om vervolgens zelfs nog mn lippen af te vegen met mn vingers, zekere voor het onzekere?) om hem vervolgens te vullen met dubbelfris en/of druivensap. Echt niemand had dat door?
 
Zeg dat je een antibiotica kuur hebt??‍♀️ dan mag je gewoon niet drinken, hoef je ook niet als of te doen!
 
Ik heb met kerst alcoholvrije wijn gedronken. En als je niet thuis bent dan ben je de Bob en pak je het glas champagne gewoon aan maar drink je niet.
 
Terug
Bovenaan