oud en nieuw

Het is bijna oud en nieuw, dus ook vuurwerk, hoe doen jullie dat, want de kleine word zeker wakker van die herrie, laten jullie m dan in bed liggen en erbij blijven of nemen jullie m mee naar beneden?
 
Mijn zoontje is inmiddels 2,5 en nu maken we hem wakker voor het vuurwerk. De jaren daarvoor hebben we hem laten liggen en hij sliep gewoon door de knallen heen. Ik vond het toen zo zielig om hem wakker te maken, ze hebben dan zo hun rust nodig. Afgelopen jaar werd hij wel tegen het einde wakker en van dat laatste restje vuurwerk wat hij zag heeft hij toch erg naar gedroomd, want hij werd huilend wakker 's nachts. Ik laat mijn dochtertje van 8 maanden ook lekker liggen dit jaar en ik zie wel of ze er van wakker wordt. Groetjes Laura
 
Mijn dochtertje is op oudejaarsdag precies 7 maanden en wij hopen dat ze niet wakker zal schrikken van het geknal. We zullen haar in elk geval zeker niet wakker maken.
 
Hoi,
Wij gaan met oud en nieuw naar vrienden en ik wil mijn dochtertje van bijna 4 weken daar te slapen leggen.
Ik laat het afhangen van haar. Ik kijk wanneer ze wakker wordt en of ze erg overstuur is. Als ze overstuur is neem ik haar zeker op de armen even mee naar beneden. (het is tenslotte ook oud en nieuw!)
 
Hoi,

de kleine van mijn zus heeft vorig jaar gewoon door het vuurwerk heen geslapen.
Gewoon even bekijken hoe je kindje erop reageert.

Ik laat Mika in principe gewoon liggen tenzij hij overstuur raakt oid.

Succes ermee!

Groetjes Chantal.
 
Mijn kleine is nu 6 mnd. en ik ben van plan om haar rond 21.00 uur in bed te leggen zodat ze goed vast slaapt op het moment dat het vuurwerk los barst. Mocht ze wakker worden dan neem ik haar mee naar beneden en hou ik haar lekker vast om haar gerust te stellen. Want ik kan me voorstellen dat al dat geknal best schrikken is voor zo'n kleintje
 
laten slapen is echt het beste hopen dat ze er door heen slapen.
Ze kunnen van al dat geknal echt nachtmerries gaan krijgen daarna.En als ze dan wakker worden laat ze dan niet te dicht bij de knallen komen.
 
Terug
Bovenaan