oud en nieuw.

hoi hoi ,
Ik zit me af te vragen of ik demy met oudjaar om 12 uur eruit moet halen of haar moet laten liggen.
Wij gaan naar mijn ouders en blijven daar slapen , maar bij hun in de buurt word altijd veel vuurwerk afgestoken . Ik denk dat ze daar wel wakker van gaat worden ....

Tja ik weet niet wat ik nu zal doen , wat doen jullie????

kus mariska

Ik zou haar gewoon laten liggen zolang ze doorslaapt, want anders is ze misschien weer even uit haar ritme. Mocht ze wakker worden van de knallen dan kan je haar er altijd nog uithalen.

Hallo, ik zou het meisje lekker laten liggen, mocht ze dan wakker worden kun je haar er altijd nog uithalen toch!
Maar als het het gezellig vind om haar om 24.00 erbij te hebben haal je haar er toch lekker uit.
Toen mijn oudste dochter klein was vierden we oud en nieuw bij mijn schoonouders in Rotterdam.Dat betekende de hele avond heel veel vuurwerk en om 24.00 brak het ging het helemaal los.Ons meisje werd van het vuurwerk om 24.00 pas wakker,vond het wel zielig al die herrie maar zij had er geen probleem mee.
Dit jaar zijn we lekker thuis, hier is heel weinig te beleven met vuurwerk  dus ben benieuwd hoe de dames het doen.
Nou ik wens jou en je familie een hele leuke jaarwisseling!
groetjes Danielle mama van Roos 15-04-2003 en Linde 30-08-2006

Hoi,

Ik moet werken met oud en nieuw. Werk als nachtdienst bij mensen met niet aangeboren hersenletsel.
M'n man en de kids mogen mee. Het is de 3e keer dat ik met de jaarwisseling moet werken (ben om het jaar aan de beurt). De vorige keren ging m'n man ook mee met de kids. We leggen ze eerst in bed tot half 11 (moet om  23.00 uur beginnen)
Als ze moe worden kunnen ze op werk ook slapen (in m'n nachtdienstbed)
De vorige keer ging m'n man om ong. 01.00 uur weer naar huis.

Ik vind het wel leuk dat hij mee mag, anders zit hij ook alleen te kijken thuis met de kids.

De bewoners vinden het ook wel gezellig die kids erbij.

Liefs Annemarie

ik haal ze er altijd even uit. Zo kunnen ze niet wakker schrikken van het het geknal (sta je daar net met de champagne in je handen..) En daarbij slapen ze smorgens dan ook wat langer.

hoi!

ik zou je dochtertje gewoon lekker laten slapen, mocht ze toch wakker worden haal je haar er gewoon uit.
Ik heb een zoontje van 4 maanden en ik laat hem ook lekker liggen als hij slaapt. is wel moeilijk denk ik want aan de andere kant wil je je kindje er toch ook bij hebben met de eerste jaarwisseling!
groetjes diana
mama van lars 21-8-06

Hoi,

Jamie is nu 4.5 maand en ik laat hem gewoon op bed liggen. Als hij wakker word haal ik hem er wel ff uit. Ik vind hem zelf nu nog te klein om   hem echt wakker te maken. Wel ga ik hem uiteraard eventjes een kusje geven om 12.00 uur.

Succes.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan