oud en nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd hoe jullie tegen de oudejaarsavond aankijken. Ik weet  Ieder jaar waren we vrij om overal naar toe te gaan, maar nu hebben we een lieve dochter en gaan we voor het  eerst oud en nieuw met haar meemaken.  Ik  weet alleen nog niet of we weggaan en zal Luna daar wel slapen met de vuurwerkherrie, zoiezo is het altijd afwachten hoe ze slaapt ergens anders vindt ik en thuis is het ook herrie , vooral aan de kant van haar kamer. Zal ik haar in een andere kamer latene slapen en wel of geen mensen uitnodigen.?

Allemaal nieuwe eerste momenten.

Hoe  denken jullie hierover?  

Wij hebben besloten lekker thuis te blijven. We weten nog niet of we vrienden of familie uitnodigen. Linde laten we lekker op haar eigen kamertje slapen. Waar ze ook slaapt er zal altijd herrie zijn van het vuurwerk. Wat we volgend jaar doen zien we dan wel weer maar nu lekker thuis;-)

Groetjes anja

wij hebben al toegezegd om het bij anderen te gaan vieren, maar ik denk dat we dat gaan afzeggen.

Onze Berend slaapt nml sowieso heel slecht bij andere mensen en is ook nog eens een lichte slaper....waar zat ik met mijn hoofd toen we die afsprak maakten! dom dom dom....

wij wonen op 6 hoog op een flat en mijn hele familie komt het al 3 jaar hier vieren. dit jaar ook weer. heerlijk... kan senna lekker in zijn eigen bedje.

Wij zijn lekker thuis met ons vieren. Samen met Tijmen (dan bijna 3 jaar) gourmetten, vindt ie vast geweldig! Hij gaat hierna gewoon naar z'n bed, is een hele vaste slaper dus die horen we niet weer. Floor (9maand) is een ander verhaal, ze wordt overal wakker van, dus ik denk dat we vaak naar boven moeten om te troosen, haha! We gaan in ieder geval niet weg zodat ze lekker in hun eigen bedjes kunnen.
gr,
Ruth

Terug
Bovenaan