Oud en nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik weet dat de Sint en kerst nog niet eens geweest zijn maar ben toch benieuwd of jullie al plannen hebben voor Oud en Nieuw. Wij moeten altijd van tevoren bedenken wat we willen want tegen die tijd stromen de uitnodigingen binnen.
Wij willen in ieder geval Oud en Nieuw met Marissa vieren en blijven dus dit jaar thuis. We hebben een bevriend stel uitgenodigd en die komen dus gezellig langs. We beginnen de avond rond 19.00 uur met eten van ons lievelingsrestaurant (indisch). Daarna gaan we heerlijk op de bank met wat lekkere hapjes en de tv aan. Lekker kletsen, tv kijken, eten en natuurlijk drinken. Ik neem zelf ook wel een paar drankjes (malibu-sinas) maar ga niet teveel drinken omdat ik natuurlijk ook verantwoordelijk ben voor Marissa. We zien wel wat Marissa doet, of ze opblijft, even in de wagen slaapt of gewoon lekker naar bed gaat. Als ze gaat slapen en ze wordt om 00.00 uur wakker van het vuurwerk dan kan ze altijd nog even beneden komen. Maar omdat we thuis blijven kunnen we gewoon even kijken wat ze doet. Al met al dus geen uitbundig feest hier maar wel een hele gezellige avond.
En wat zijn jullie plannen?

groetjes Linda

Hihi! Grappig, want wij hebben dit ook al geregeld en bijna op dezelfde manier! Alleen komen onze vrienden niet eerst ook nog eten (dat vind ik teveel gedoe ). Onze buren komen met 3 kinderen van 8,11 en 13. Dus lekker hapjes, tv kijken, vuurwerk kijken en dan lekker op tijd onder de wol. Mijn man heeft de volgende dag ochtenddienst en moet om half 5 zijn bed uit! Hier dus ook geen uitbundig feest, maar wel een hele gezellige avond! En onze kleine meid ligt dan lekker in haar eigen bedje. Wordt ze wakker kan ze ook nog even meekijken naar het vuurwerk. En dus geen gesleep met spullen en campingbed enz.

Groetjes Babybelle

Wij blijven ook lekker thuis! Wordt de eerste kerst/nieuwjaar in ons nieuwe huis (wonen hier sinds eind januari) en we hebben er super veel zin in.
Misschien dat we mijn ouders uitnodigen of een bevriend stel, of gewoon lekker met zijn 2 kan ook weleens lekker zijn eigenlijk...... I don't know!

Ik heb patrick iedere keer wakker gemaakt en ilona heb ik ook wakker gemaakt vorig jaar om 23.50 uur. Ik vind het zo zielig als ze wakker schrikken van al dat geknal en ze vonden het prachtig al dat geknal en die mooie lichtjes en kleurtjes. Misschien dat ze er ook gewoon doorheen zouden slapen hoor, ik weet het niet, maar onze oudste kan soms echt blind van paniek zijn en voorkomen is beter als genezen denk ik dan in dit geval!

liefs miranda

Nou, wij hebben geen plannen. Wij gaan normaal rond 22.00 - 22.30 uur slapen, omdat we gewoon moe zijn. En dat zullen we dan ook wel gaan doen, denk ik.  Ik ben nu zwanger van de tweede en erg moe, dus ik denk niet eens dat ik op blijf.

Lotte was vorig jaar helemaal in paniek om 0.00 uur. Ik heb zeker twee uur met haar in m'n armen gezeten voor ze weer in slaap was. Dus ik vermoed dat het dit jaar niet heel veel anders zal zijn, behalve dat ze niet zo in paniek zal zijn als ze ziet dat wij rustig blijven.

Groetjes, Marisa

hoi hoi

wij gaan naar opa en oma
daar een gezellige avond met hapjes
Ryan gaat daar lekker naar bed (ze hebben een commode en ledikantje staan)
als hij om 00:00 wakker wordt kan hij ff naar beneden
daarna weer terug naar bedje en wij blijven ook lekker slapen
lekker makkelijk en niet zoveel gezeul met spullen
en de hond gaat natuurlijk ook mee

groetjes moekje

Hai,

Wij hebben ook geen plannen gemaakt.   Ik ben 17 januari uitgerekend dus grote plannen maken heeft geen zin. Ik probeer wel op te blijven maar of het lukt...

gr.Ing

hoi

helaas hier geen plannen maar verplichtingen
ik moet oudjaars avond werken tot 23 uur dus das niet veel aan dan

liefs ilona

Hoi,
wij hebben normaal gesproken altijd een feest met onze vriendengroep. Dit jaar willen we ook gewoon lekker thuis blijven met onze kleine meid. Vorig jaar heeft ze nog bij opa en oma geslapen en door het vuurwerk heen maar dit jaar willen we bij haar zijn.
Misschien dat we wat vrienden bij ons komen en dan gezellig een drankje en een hapje en naar de tv kijken.
Ben wel benieuwd of ze dit jaar ook weer door het vuurwerk heen slaapt.
Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan