Oud jaars avond in het ziekenhuis:(

ssteef

New member
Hoi allemaal,

Als eerste allemaal de beste wensen!! hopelijk hebben jullie een knallend uiteinde gehad en laat 2012 maar komen!!

Nu maakte wij het gistere weer meer.. ik zei 's middags nog tegen mijn vriend je zult oud jaars avond maar in het ziekenhui zitten. nou voor ons was dat het geval..:( Ik had 's middags nog wat geslapen omdat ik niet helemaal lekker was en dacht anders red ik het niet tot vanavond laat! toen k wakker werdt had ik ontzettende buikpijn, links alsof ze met een mes in mijn buik aan het snijden waren, die pijn kwam en ging, er kwam een regelmaat... toch maar de verloskundige gebeld en die kwam meteen omdat ze het niet kon verklaren.. gekomen gekeken en we werden meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis, daar aan een monitor gelegd voor een hart filmpje en om te kijken of het echte weeeen waren.. het hartje was keurig en de kleine ukkepuk leek nergens last van te hebben.. ook een inwendig onderzoek gehad ( echt geen pretje :() maar het moest! mn baarmoeder mond was nog keurig gesloten dus konden ze het niet plaatsen, en pijn die ik had gaf de monitor voor de weeeen ook aan, maar was niks om me zorgen om te maken, kunnen ook voor weeeen zijn dus mocht ik mee naar huis. De nacht verliep ook erg onrustig, gelukkig voel ik de kleine ukkepuk weer goed! wel nog wat bloed verloren, maar dat hadden ze verteld kan komen na het inwendige onderzoek.

voor ons dus een ander avondje dan we gepland hadden.. ik hoop dat ik mn laatste 3 weekjes nog kan werken en dan kan gaan genieten.

liefs x
 
Ook voor jou de allerbeste wensen!

Jullie zijn het nieuwe jaar dus niet echt goed begonnen. Gelukkig was het vals alarm, maar je zult wel geschrokken zijn. Het bloedverlies na een inwendig onderzoek is inderdaad heel normaal hoor. Nou, hopelijk blijft het nog een paar weken rustig bij jou.
 
Zeker schrikken zeg! En hoe raar kan het lopen, jullie hadden het er nog over in de ochtend over het doorbrengen van de oudejaarsnacht in het ziekenhuis.

Gelukkig gaat het nu weer beter.

En natuurlijk ook de beste wensen!!

 
Terug
Bovenaan