(oud) nieuw

Hallo dames.

Ik ben nieuw bij deze forum. Nou niet helemaal nieuw. Een jaar geleden ben ik bevallen van mijn eerste kindje, een gezonde zoon genaamt Danny.

En sinds maandag weet ik dat ik opnieuw zwanger ben.

Dus tijd om deze forum weer eens op te zoeken. Tijdens mijn eerste zwangerschap heeft deze forum mee heel veel steun gegeven. Hopelijk nu ook weer.

Dus iedereen : hallo. Hopelijk hebben jullie antwoord op mijn vragen en ik misschien op die van jullie. Tot snel !!

Groetjes Jeanine
 
hoi jeanine,

gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik ben nu ongeveer 9 weken zwanger en vanmiddag om 16.30 naar de vk.
ben benieuwd wat ze dan zeggen hoever ik ben.
heb een dochter van bijna 2 ( 7 oktober)

hoever ben jij?
 
hey meiden,

ik ben nu ergens 4 á 5 weken zwanger. Dus echt nog pril. heb 23 september een afspraak bij de vk en 30 september voor mijn termijn echo.

In november zal er een vruchtwaterpunctie plaatsvinden. (Ik heb een chormosoom afwijking, daarom).

Vind het forum super leuk. Alleen vond ik het oude forum overzichtelijker. Maar toch leuk om weer van de partij te zijn.

Maar het gevoel is wel anders dit keer. De eerste keer maak je je over andere dingen druk dan nu. Ik ben nu totaal niet meer bang voor de bevalling. Ik maak me nu om andere dingen druk.....ja erg hé, net zwanger en me nu al druk maken.
Het voelt anders !! Ik heb nu de hele tijd kramp en steken en ben vaker misselijk. Dat had ik ben de eerste zwangerschap niet.
Door de chromosoom afwijking heb ik een grotere kans op een miskraam. Dus ik maak me een beetje zorgen..... zal er wel bijhoren.

ben in ieder geval blij om weer zwanger te zijn........jippie....weer een kleintje erbij.

Liefs jeanine
 
Hooi jeanine.
Welkom hier. Ja die zenuwen horen erbij... maar geniet maar lekker vn je garnaaltje ;-)
Ik ben ruim 21 weken zwanger en nog steeds afentoe zenuwen haha
 
Hoi Jeanine,

Ten eerste gefeliciteerd!! Jij zat toch op het juli 2009 forum? Daar zat ik ook. 22 juli 2009 is mijn zoon Thijs geboren. Met een paasr meiden zijn we doorgegaan op hyves en zijn we een aardig hecht clubje geworden. Ik vond het toen wel jammer dat na alle bevallingen iedereen van het forum verdween. Hoe gaat het nu met Danny? Wij zijn nu ook bezig voor een tweede. Ik ben nu al 2 weken overtijd, maar heb nog steeds een negatieve test. Dit is pas ronde 1 nadat ik gestopt ben met de pil.
Groetjes Wendy
 
hey wendy,

ja ik ben idd van juli 2009. Met danny gaat het prima. echt een grote knul en een ondeugt. Hij krijgt dus nu een broertje of zusje erbij.

Ja ik ben niet vaak meer op de form geweest. Toen danny geboren werd veranderde alles. Ik heb nu echt nergens meer tijd voor. Ik heb net een nieuwe baan waar ik dus elke dag even op de forum kan, anders zou ik niet weten wanneer ik de tijd moet hebben op te internetten....erg hé. Zeer druk leven: 2 banen,een vereniging, huishouden, enz...

maar zijn jullie juli 2009 moeders niet op hyves verder gegaan ???

Nou ik hoop dat je ook snel weer zwanger mag zijn.

Groetjes Jeanine
 
Terug
Bovenaan