Oud & Nieuw

Allereerst een fantastisch nieuwjaar gewenst allemaal!

Ik vroeg me af hoe jullie jullie eerste oud & nieuw met jullie kleine wondertjes hebben beleefd.

Wij hebben oud & nieuw gewoon met zn 3tjes thuis gevierd. Filmpjes gekeken, zelfgemaakte oliebollen gegeten en hello kitty champagne gedronken (hihi).
Gabriël was behoorlijk onrustig, vooral nadat een groep studenten besloot na half 2 voor de deur dronken rond te rennen en rotjes te gooien. Gelukkig ging het opgegeven moment regenen en zijn ze opgehouden. Hopelijk wordt de komende nacht weer een rustigere, zodat we weer terug in ons ritme kunnen komen.

Veel liefs!
Marieke & mannen
 
Hoi Marieke,

Wij hebben oud en nieuw met de opa's en oma's gevierd. Lekker samen aan de gourmet, Milan uiteindelijk op schoot na zijn winterslaap (heeft echt de hele dag geslapen op een uur na en dat was dikke tranen).
Pedro heeft lekker verse oliebollen gemaakt en ik heb genoten van een glaasje champagne, heerlijk!!! (vandaag maar een flesje voor de veiligheid, hij heeft al zo'n last van krampjes).
Een lekker rustig avondje met mooi vuurwerk als afsluiting :-D
 
Hey Marieke,

Wij zijn O&N naar vrienden (met kids) gegaan. Rond 20.00 is de hele meute naar bed gegaan. Behalve Saar, want die vond het te druk en kon zich niet ontspannen. Saar heeft to 23u bij mij en papa op de borst liggen slapen. Rond 23u lekker de fles gegeven en wonder boven wonder door al het vuurwerk heen geslapen tot 08.15uur!!!!! Wij hebben haar rond een uur of 4 richting huis gereden in de kinderwagen en op haar kamer gelegd. Ze sliep gewoon zomaar ineens lekker door! En ja hoor, vandaag ook pas 07.15uur! Hoop dat het doorzet!!!

Saar is volledig over op de fles nu (helaas) dus mama had 1 januari een klein beetje een houten hoofd van de grote mensen champagne. Heerlijk, heb bijna zitten genieten van mijn kater haha.

Hopelijk heeft Gabriel weer wat rust in zijn dondertje, zodat mama en papa ook even kunnen bijtanken.

Liefs Suus
 
Wat een slaapkopjes die kaboutertjes van jullie! Haha
Als het aan Gabriël ligt is hij 24 uur per dag wakker en bij een van ons om lekker te knuffelen of rond te kijken ;-)

Hij is nu gelukkig wel weer rustiger, hij heeft alleen van een uur of 9 's avonds tot een uur of 3 's nachts een beetje huilbuien en niet willen slapen. Niet dat hij die hele 6 uur huilt hoor, maar hij wil dan wakker zijn en we hebben het nog steeds niet voor elkaar gekregen hem dan in bed te krijgen.

Liefs,
Marieke
 
Ha lieve meiden,

@ Suus: wat heerlijk dat je meiske zo lekker doorslaapt! En ook fijn dat je zo kon genieten van je kater, haha! Wij zaten gewoon aan de alcoholvrije bubbels, maar die smaken net zo lekker!

@ Marieke: Ik hoop op een hoop regen de komende dagen en geen dronken studenten ;-) En dat Gabriël lekker tot rust komt de komende dagen. Ben benieuwd wat je woensdag in het ziekenhuis te horen krijgt!

Kusjes van de dametjes uit Nieuwegein!
XXx Marieke en Jasmijn
 
Wat leuk dat Gabriël zo'n wakker ventje is Marieke. Lise kan hem wat dat betreft de hand schudden. Hadden we nooit verwacht, want de periode in en vlak na het ziekenhuis lag ze alleen maar te slapen.

Jullie Oud & Nieuw klinkt super! Ook wij hebben het rustig aan gedaan. We hadden een goed vriendenstel en hun twee zoontjes te logeren. De hele avond genoten van kletsen, kaasjes, wijntjes, champagne (kolfopbrengst van avond, nacht en volgende ochtend linea recta door de gootsteen) en top2000 op de achtergrond. Had geen houten hoofd de volgende dag, maar voelde me wel licht aangeschoten op de avond zelf, haha! Heerlijk om weer eens zo'n avond te hebben.

X
Arwen
 
Ja, ons werd ook gezegd, hij moet veel slapen, niet te lang wakker houden met de voedingstijd want hij raakt dan overprikkelt. Maar hij vind dat helemaal niet fijn. Hij wil lekker zijn waar wij zijn, het liefst tegen ons aan. De laatste 2-3 weken kijkt hij meer en meer rond, lichtjes kijken en zoeken waar wij zijn als hij onze stemmen hoort, hoofd optillen etc. Heb ook maar wat speeltijd ingelast. Dan mag hij lekker zijn lijfje 'trainen' bij mij op de bank of op het bed. Volgens mij kan Gabriël niet wachten tot hij zelf meer kan, dan kan hij wat met de energie die hij heeft haha!

Liefs,
Marieke
 
Terug
Bovenaan