oud&nieuw

wat doen jullie morgen met de kleintjes?
laten jullie ze slapen of maken jullie ze wakker?
ik weet nog niet zeker wat wij gaan doen omdat alicia ook ziek begint te worden. maar aan de andere kant wil ik ook niet dat ze helemaal overstuur wakker word van t vuurwerk.

Mijn eraring is dat ze er wel doorheen slapen, en idd mocht het niet zo zijn dan pak ik hem eruit en gaan we gezellig buiten kijken.
Floortje blijft gewoon wakker.
Ik zelf werk morgen eerst van 15 tot 22u, dus papa en Floortje hebben eerst gezellig een avondje samen en die 2 vermaken zich altijd opperbest, ik volg later gewoon.

Hier gaat hij wat later naar bed ivm de visite die hier komt. Die willen graag dat hij wat langer op blijft. Nou prima zolang hij het volhoud.
Laat hem gewoon slapen. Wordt hij wakker van de knallen dan neem ik hem mee naar beneden.
Vorig jaar sliep hij gewoon door...en nu wordt hij eigenlijk ook nergens wakker van.

Persoonlijk vind ik Tim nog veel te jong om wakker te maken. Hij heeft er ook niets aan, in mijn ogen. Wij hebben onze oudste vorig jaar voor het eerst (op zijn eigen verzoek) wakker gemaakt, hij was toen 5. En dat was geen succes. Maar dat scheelt natuurlijk ook per kind.

Terug
Bovenaan