Oude Aventflesjes

Hoi Meiden,

Ik heb van m'n zoon nog 6 Aventflesjes die nog prima zijn, maar inmiddels worden er andere flesjes verkocht. Vlgs mij vw bpa (?) wat er nu niet meer inzit. Zelf vind ik die nieuwe flesjes maar zacht...

Wat zouden jullie doen? Die oude flesjes allemaal weggooien en alles nieuw doen? Ik heb ze m'n zoontje ook altijd laten gebruiken.... Vind het ergens ook een soort zonde en overdreven, maar ja wil m'n kind natuurlijk ook niet vergiftigen... Zoals dan blijkbaar bij m'n zoon wel gebeurd is ;-)

Zoals je zelf al zegt; je zoon is er ook nog, dus of het echt allemaal zo veel kwaad kan? k geloof er zelf heel eerlijk gezegd niet zo in, volgend jaar zijn de avent flesjes van NU waarschijnlijk ook weer niet goed; als jij denkt dat t kan, dan gewoon doen, je zoon is er GELUKKIG ook nie dood aan gegaan.

als ze nog goed zyn zou ik ze gewoon gebruiken zo blijf je aan de gang ik heb ook nog 2 flesjes staan van 3 jaar terug heb ik niet gebruikt die heb ik uit gekookt enga ik ook gewoon gebruiken want m,n zoon heeft toen van die ander ook nik s gekregen

Ik zou ze niet meer gebruiken, omdat wij de flesjes bij mijn dochtertje zo vaak hebben gebruikt. Ik vind het wel hygiënischer dat we nieuwe flesjes hebben gekocht. Maar qua BPA zou ik er niet naar kijken. Ik zou de spenen sowieso niet meer gebruiken.
Maar doe wat je gevoel je zegt!

Ik ga m`n Difrax flessen ook weer gewoon gebruiken.
Daarvan hebben we de kleine versie en de grote versie, waarvan de kleine versie dus alleen gebruikt is totdat ze te klein werden voor de volledige voeding. Alleen de spenen en die onderste rubber in de fles worden vervangen.

Persoonlijk vind ik de nieuwe flessen waardeloos qua kwaliteit.
Nu hadden we voor m`n zoontje een fles van de kruidvat gekocht en na 1 x in de vaatwasser zaten er al deuken in van de warmte.

Terug
Bovenaan