Oude babykleertjes

<p>Wat doen jullie met jullie babykleertjes die niet meer passen? Bewaren, weggooien, weggeven of verkopen?</p><p>Ik heb ondertussen al een tas vol en ik denk dat ik er een sprei van ga maken. Zag dat ergens als tip voorbij komen en lijkt me een leuk aandenken voor later. </p>

Ik sorteer ze en bewaar de kleertjes die ik wil bewaren voor eventueel een 2e kindje. De rest geef ik weg of doneer ik! Als ons een 2e kindje gegund is en het is een jongen dan ga ik idd van de kleertjes een quilt deken maken :)

Wat een leuke idee van zn sprei.
Ik bewaar ze nog eventjes  omdat wij nog een 2e willen en als dit weer ene jongetje  is zijn er wel wat dingentjes  die weer uit de dozen kunnen ?

Ik bewaar het ook voor een volgend kindje. We hebben nu een meisje en als we geen meisje meer krijgen ga ik het uiteindelijk wel weggeven of op marktplaats zetten ofzo. Of ik breng het naar de kringloop. 

Ik bewaar het ook voor een volgend kindje. We hebben nu een meisje en als we geen meisje meer krijgen ga ik het uiteindelijk wel weggeven of op marktplaats zetten ofzo. Of ik breng het naar de kringloop. 

Terug
Bovenaan