oude bekenden?

A

Anoniem

Guest

Hallo!

De meesten van jullie kennen mij waarschijnlijk niet, ben niet meer zo actief op dit forum...

Ik lees nog wel mee af en toe. Maar mijn oude bekenden zie ik hier ook niet meer.

Zoals Tamara8 - Linny25 en anderen van wie ik de naam nu even niet weet.

Ik ben helaas nog steeds niet zwanger (probeer zwanger te raken sinds nov 2004) en zondag is mijn volgende NOD.

We lopen inmiddels op het ziekenhuis en volgende week krijgen we uitslagen van de 1e onderzoeken.

Groetjes Bloempje

Hoi meid,

Ik ben tegenwoordig ook niet meer zo heel actief op het forum, maar lees nog geregeld mee. Ben je daarbij nogal eens tegengekomen.

Ook wij zijn al een tijdje bezig met zwanger worden. Ben in februari 2004 gestopt met de pil. Maar helaas ook hier wil het maar niet vlotte!
Ondertussen zijn wij ook in de medische molen (mm) terecht gekomen. Wij moeten door naar een Academisch ziekenhuis. In maart hebben we daar onze eerste afspraak want in het ziekenhuis hier in de buurt kunnen ze ons niet verder helpen.

Ik hoop dat bij jullie de berichten wat positiever zullen uitpakken! Heel veel sterkte de komende weken!

Juffy

Ha die Bloempje!

Hier nog steeds geen goed nieuws.
.
A.s. maandag heb ik waarschijnlijk m'n tweede iui behandeling. Tijdens de 1ste behandeling zag het er wel goed uit. De zaadjes van mijn man hadden zo'n hoge score dat zelfs de gyn dat nog nooit had meegemaakt (hij had zink en vitamine c geslikt). Het tijdstip van de iui was ook ideaal, ze kon zien dat het eitje net was geknapt. Maar helaas is het niet geluk.

Hopen dat we de tweede keer meer geluk hebben.

Na drie mislukte iui's gaan ze een kijkoperatie doen (lapascopie).

Ik duim voor je dat de uitslagen volgende week goed zijn, laat je het weten? Hoe is het verder met je?

Liefs,
Linny

Hoi meiden,

Hier een beetje hetzelfde verhaal. Ook al een tijdje minder te vinden
op het forum omdat ik er even geen steun meer in vond. Ben sinds deze
week weer wat aan het lezen en heb het idee dat ik niemand meer ken!

Wij zijn nu ruim een jaar bezig voor de derde en hebben volgende week
een eerste afspraak in het ziekenhuis. Ben heel benieuwd. Wat kan ik
verwachten van zo'n eerste gesprek. Jullie kunnen mij hier vast meer
over vertellen.

Groetjes

Ha Juup,

De eerst afspraak in het ziekenhuis vond ik heel spannend. Natuurlijk omdat je niet zo heel goed weet wat je te wachten staat, maar ook omdat ik het gevoel had dat er eindelijk eens iemand gericht ging luisteren.
We kregen eerst wat standaard vragen: Roken jullie? Overmatig alcoholgebruik? Hebben jullie wel regelmatig geslachtgemeenschap? etc.
Mijn mannetje had een weekje eerder al een keer sperma mogen brengen dus die uitslag kregen we direct te horen.
Tevens moest ik direct in de "beugelstoel" gaan liggen zodat ze een uitstrijkje konden maken en een inwendige echo. Hierbij konden zie zien of er een qieste (of hoe schrijf je dat) verkleving in mijn eierstokken zat.En of er wel eitje zaten. (grappig om te zien)
Ook kreeg ik te horen dat ik bloed moest laten prikken op de (dacht) 3e dag van mijn cyclus en  dan terug komen op de 10e dag van mijn cyclus.

Vervolgens ben ik terug gegaan en daar  kreeg ik te horen dat mijn mannetje eerst nog maar eens sperma moest inleveren voordat ze verder gingen met onderzoeken.
Vervolg is dat we door moeten naar een Academisch ziekenhuis omdat ze ons hier niet verder kunnen helpen.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het eerste onderzoek bij jullie ook zo zal verlopen. Heb door verschillende verhalen te lezen op het forum al begrepen dat het per ziekenhuis kan verschillen. De manier van aanpak!

Maar dan heb je in ieder geval een beeld van wat er allemaal te gebeuren zou kunnen staan.
Heel veel sterkte! En laat nog eens wat van je horen!

Liefs Juffy

quote: Juffy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2006 16:57:27'));

Heej Juffy!

Jij dus ook in de mm... balen dat jullie naar een academisch ziekenhuis moeten zeg! Mag ik vragen wat er dan 'mis' is?

Sterkte iig met alles meid!

Kussss Bloempje

quote: linny25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2006 17:35:13'));

Heej Linny

Jeetje, wat een verhaal! En wat een tegenvaller als het allemaal zo positief lijkt te zijn en toch mislukt de IUI.

Hoop dat de volgende keer goed gaat!

Jij ook sterkte met alles!

Liefs Bloempje

quote: Juup reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2006 20:40:53'));

Heej Juup!

Spannend voor je om naar het ziekenhuis te gaan... dat verwacht je niet natuurlijk als je gaat proberen zwanger te raken!

Bij onze 1e afspraak met de gyn kreeg ik een uitstrijkje een heleboel vragen aan ons beiden en uitleg over wat er zou kunnen zijn en wat de evt mogelijkheden zouden zijn.

Succes meid!

Liefs Bloempje

P.S. 't Is nu al laat en heb niet veel tijd, maar laat binnenkort wat meer van me horen. Jullie ook?

Terug
Bovenaan