Oude berichtjes..

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik lees even wat minder vaak dit forum, want ik wil niet te gericht zijn op zwanger raken..Maar als ik dan af en toe  wat lees wil ik soms nog wel reageren op een oud berichtje van bijv eergisteren. Nou vraag ik me af of die berichten dan nog wel terug gelezen worden?? Mn door diegene die het heeft geplaatst.???
Anders schrijf ik iets voor niets.
Heb er net ook nog iets opgezet, voor Na, dat was ook van eergisteren...
Ik hoor het wel...

Fijn lang weekend voor allemaal, en veel succes...Groeten R

volgens mij wel hoor want als jij iets schrijft dan komt hij weer bovenaan in de lijst te staan, dus dan is het het eerste berichtje wat men ziet!

Hoi Fiepke,
Ik bedoel dat als ik ergens op reageer, en dus aansluit bij alle reacties...Dan komt die wel bovenaan te staan, maar lezen mensen wel hun reacties van een aantal dagen terug? Vaak staat dat dan al op pagina 2 of zelfs 3 nl..
Hoe gaat het verder met je? Heb je je nog kunnen inhouden om te testen?
Ik kan er gelukkig erg goed op wachten, en heb nog nooit voor mijn nod getest..Ook niet de vorige twee zwangerschappen..
Heb bij mijn tweede een keer getets na drie dagen overtijd, maar dat was negatief, en die middag werd ik ongi  ...  een maand later wel positief..
Heb dus tot nu toe maar 1 keer een negatieve test gedaan. en dat was mijn vorige zwangerschap. Zit gewoon netjes te wachten tot ik minimaal een dag na ond zit..
Dus op zijn vroegst 13 juni...
Maar denk niet dat het raak is, voel niets..al hoeft dat nog niets te betekenen he..
Dit is de eerste ronde dus we hebben nog even he..[nouja... hihi]

Groet R

hihi ik heb nog kunnen wachten ja, volgens mij heb ik meer geduld dan woedel en mowannababy, die willen het liefst nog dat ik nu test

Hoi Fiepke,
Knap hoor dat je wacht..geeft alleen maar meer zekerheid denk ik..
Ga snel met de kids boodschappen doen..
Fijn weekend...en we horen het wel he!!
Groet R

ja ik laat zeker iets weten
kus fijn weekend voor jou !

Terug
Bovenaan