Oude JG Wie is er (nog maar net) bezig zwanger te worden?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden! Iedereen die op het vorige JG forum schreef is welkom maar alle andere meiden natuurlijk ook. Ik mis jullie!!! Waar zijn die kletsmeiden van het JG forum??

Hoi :)

Sommige weten al wie ik ben, maar ik stel me hier nog even voor :)

Ik ben Valesca, 30 jaar en wij proberen nu sinds 3 maanden om zwanger te worden.

Maandag is mijn NOD, dus duimen !! :)

Sukkie, ze staan op pagina 7!! Ik heb me ook rot gezocht. En nu lukt t me niet om n berichtje te posten.... :eek:(

Hoi, ik ben Mari. Ik ben net gestopt met de pil, en wij gaan vanaf nu voor een derde kindje. Dit is de laatste dag van mijn menstruatie, dus

Sukkie,

Kom je gauw weer bij ons babbelen, volgens mij is iedereen de kluts kwijt!!! We staan nu idd op pagina 7 maar is ook al 6 geweest en 5. Echt niet logisch....

Liefs Svtje
17+1

Hey Valesca,

Ook jij bent van harte welkom hoor, bij onze kletsclub op pagina 7 (momenteel) Wie is er nog maar net bezig om zwanger te worden deel 4? Je treft hier een heel gezellig club meiden waarvan er inmiddels al een aantal zwanger zijn, maar er wordt natuurlijk ook nog hard geklust!!!

x Svtje
17+1

Hey Mari,

Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde als voor Valesca, join the club!

x Svtje
17+1

Is 3 dagen kort genoeg ;) haha?
Hallo dames, ben nieuw hier, en ja inderdaad, wij zijn sinds drie dagen gestopt met de pil, spannend!!

Terug
Bovenaan