Ouder(s) van 2 jonge kindjes?

Hallo!

Ik ben een afstuderende HBO-studente die samen met een klasgenoot de opleiding Commerciële Economie aan de Haagse Hogeschool volgt. Samen hebben wij als afstudeeropdracht het ontwikkelen van een lanceringsstrategie voor een nieuw product. Het product is een meerijdstoeltje voor een kinderwagen dat het voor jonge ouders makkelijk maakt een tweede kindje te vervoeren. Het tweede kindje is een peuter met een maximumgewicht van 20 kg.

Jullie kunnen ons helpen met het beantwoorden van de vraag of een totaalbedrag van €130,- een redelijke prijs is voor een meerijdplankje en een meerijstoeltje die bevestigd kunnen worden aan de kinderwagen. Als aanvullende vraag, willen we graag weten door wat (media, mond-tot-mondreclame etc.) jullie beïnvloedt worden bij het maken van aankoopbeslissingen.

Hartelijk dank voor het beantwoorden van deze vragen.
 
Een extra plankje mag volgens mij niet meer dan 25 euro kosten. Zelf heb ik een plankje op maat gezaagd en op de bak gelegd. Kost niks en en werkt net zo goed. Mijn oudste is 4 en dit gaat prima.
 
Hallo,

Zo rond de 30 euro vind ik ook meer dan genoeg, ook wij hebben hem zelf gemaakt.
Voor reclame zou ik toch bij tijdschriften kijken, bijvoorbeeld de wij jonge ouders.
mailadres: redactie@wij.nl
succes verder
 
onze oudste was ruim 18 maand toen zijn broertje geboren werd....en we hebben helemaal geen plankjes/ duowagens oid gebruikt... onze wijk is met vele stoepen zonder van die leuke rijstukjes erg onhandig voor een plankje achter de wagen en duowagens vinden wij gewoon te groot (als je een tweeling krijgt is het natuurlijk aan ander verhaal)

en die zitjes voor bovenop de kinderwagenbak...bestaan op zich al wel, maar zijn voor de meeste huidige kinderwagens niet geschikt... dit heeft vaak te maken met de manier van bevestiging van de bak op het onderstel....daar kan geen 20 kilo extra bij bovenop (als voorbeeld noem ik even de Quinny Freestyle serie, daar zou dit echt geen optie zijn)