Ouder(s) van 2 jonge kindjes?

Hallo!

Ik ben een afstuderende HBO-studente die samen met een klasgenoot de opleiding Commerciële Economie aan de Haagse Hogeschool volgt. Samen hebben wij als afstudeeropdracht het ontwikkelen van een lanceringsstrategie voor een nieuw product. Het product is een meerijdstoeltje voor een kinderwagen dat het voor jonge ouders makkelijk maakt een tweede kindje te vervoeren. Het tweede kindje is een peuter met een maximumgewicht van 20 kg.

Jullie kunnen ons helpen met het beantwoorden van de vraag of een totaalbedrag van €130,- een redelijke prijs is voor een meerijdplankje en een meerijstoeltje die bevestigd kunnen worden aan de kinderwagen. Als aanvullende vraag, willen we graag weten door wat (media, mond-tot-mondreclame etc.) jullie beïnvloedt worden bij het maken van aankoopbeslissingen.

Hartelijk dank voor het beantwoorden van deze vragen.
 
Hoi hoi, ik vind 130 euro wel heel erg veel voor zo'n plankje, 50 euro zou een redelijke prijs zijn...
Wat mij beslist om iets te kopen zijn prijs, kwaliteit en het belangrijkste, het moet praktisch zijn. Zelf heb ik een buggy waar ze met zijn 2en in kunnen achter elkaar, maar de achterste zit wat hoger, dus het is erg compact, tis niet zo'n hele lange buggy die je meestal ziet. En als je um in klapt dan is hij net zo plat als een 1 persoons buggy. Het merk is "Marco".

hoop dat je hier wat mee kan...

groetjes
 
ook ik vind 130 euro voor zo'n plank een hoop geld.
zelf heb ik een quinny freestyle 4xl tandem.die kost wel wat maar is dan ook heel handig je kan er 1 zitje / 2 zitjes / 1 zitje + maxi cosi / alleen maxi cosi / alleen reiswieg op plaatsen.
 
patricia
 
van het merk bibbi waar je ook flesjes en speentjes van kan kopen hebben een meerijplakje universeel voor  59.95 euro en een mee rij fiets, die je aast de wagen bevestigd voor 79.95 euro

 
Terug
Bovenaan