oudere kids tijdens bevalling

He mama's,

Ben benieuwd (voor degenen die al kids hebben) wat jullie doen tijdens de bevalling met de oudsten? Heb je een soort van back-up of gaan ze ergens logeren oid? Ik wil graag (weer) thuis bevallen en tijdens de vorige bevalling heeft mijn oudste dochter daar gewoon doorheen geslapen (haar zusje is snachts geboren). Nu moeten er echter twee kids blijven slapen dus das wel spannend.. Mn schoonzusje woont wel vlakbij dus die kan ik bellen als het niet wil maar de vorige keren ging het zo snel dat we echt de kinderen niet meer hadden kunnen wegbrengen.. En ik vind het geweldig als ze thuis zijn en dus hun nieuwe broertje/zusje als eerste kunnen zien terwijl nog niemand iets weet.. Was even enieuwd hoe jullie dat doen?
Liefsmvtwee

in eerste instantie zullen we mijn ouders bellen om op onze dochter te passen!
MAAR... zij moeten een uur rijden dus hebben overdag de achterwacht van de gastouder en snachts van de buurvrouw als we accuut weg moeten.

Ik moet in het ZH bevallen, dus moet er zowiezo oppas komen.

Wij hadden onze kids uit logeren gedaan..aangezien ik wist dat ik de volgende dag moest gaan bevallen...
De meiden vooral de oudste 2 vonden dat super spannend (9, 7) bij elk telefoontje vroegen ze ...en en???

ik laat ze gewoon thuis als ik thuis mag bevallen maarja ze zijn ook al 11 en 13 dus die redden zich wel ,en als ik toch overhoopt naar het ziekenhuis moet dan gaan ze naar opa en oma die wonen dichtbij.

onze zoon blijft als het goed is thuis en er komt iemand. wie is nog niet bekend ligt er helemaal aan
wie er de volgende dag neit werkt etc hahaha dus we hebben wat mensen die weten dat ze gebeld kunnen worden

voordeel voor mij is ik moet naar het ziekenhuis dus ja als hij wakker wordt komt hij niet om het hoekje kijken ;-)

Hier ook achterwacht geregeld voor dag en nacht. Wil naar ziekenhuis, dus dan is het wel handig. Of het moet erg snel gaan en thuis blijven en in de nacht zijn dan kan ik er nog over twijffelen.

Liefs

ik moet in het ziekenhuis bevallen.mijn dochter van 8 gaat naar opa en oma.of ze komen hier.ligt er een beetje aan of ik overdag of s nachts gaat bevallen en of ze op school zit of niet.

Terug
Bovenaan