Oudere kids

We hebben een probleem...... Onze zoon van 4 wil een broertje hahahaha

vooral blauw mag het zijn dan ......

en als het een meisje is mag er alleen roze op de baby kamer....

hmmmmm hopen dat we het snel weten... kunnen w ehem voorbereiden...

oh hahaha! Hier nog een van vier die een broertje wil ("want ik heb toch al een zusje!!").Wel leuke leeftijd hoor, ze snappen het al echt en leven helemaal mee (mijn dochter wil steeds naar de echofoto's kijken etc)

Ja leuk he.... en tegen iedereen zeggen mijn mama heeft een baby in haar buik hoor!

ik word grote broer....... maar dna komt er wel achteraan... wij willen ene broertje toch mama... hahaha

ik vind het een geweldige leeftijd, ze maken het idd echt mee, helpen mee en kijken er naar uit,,,,,,

hoop dat dat straks ook nog zo is :)

Haha leuk zeg! Ga je het ook aan de familie en vrienden vertellen wat het wordt? Anders wordt het nog lastig voor je zoontje om het voor zich te houden. Op 11 april hebben wij de 20-wk echo en weten we wat het wordt! Spannend!

mijn dochter van 7jaar dacht dat ik wel even kon kiezen of er een broertje of zusje komt.zij wil graag een zusje want jongens vind ze vervelend.tja we wachten maar gewoon af,zit niks anders op.
ik vind het wel leuk al die vragen en reacties van mijn kleine meid ;-)

Heb nog geen kinderen, maar mijn lieve nichtje van 5 heeft voor haar verjaardag een meisje aan mij gevraagd. Zoo schattig. 'Bibi, ik hoef echt geen ander kado hoor, als het maar een meisje wordt'...ahh! Nog 19 nachtjes slapen en we weten wat het is!

Terug
Bovenaan