oudere kindjes

Hoi,

Zijn er ook moeders met oudere kindjes?
Ik heb er een van 4 en een van 2.5 en de jongste is bijna 6 maanden.
Alledrie jongens.
Hoe gaat het bij jullie, kunnen jullie het bolwerken?
Heb vaak het idee dat ik te weinig tijd voor elk.
Groetjes Son

Vergeet ik de rest. Het lukt prima zo..valt me reuze mee. Eigenlijk is er niets veranderd als voor de komst van mijn dochter. Maar ik heb er dus maar 2 in totaal en niet 3 zoals jij. Valt het zwaar 3 kids?> Ik wil er zelf graag ook nog 1 of 2 bij, dus ben wel benieuwd.

Hoi,

Ik heb naast mijn kanjer-zoon van 7,5 maanden nog een geweldig kereltje van ruim 2,5 jaar. Ik sta helaas alleen voor de zorg voor mijn kindjes en dat maakt het wel eens heel erg zwaar, maar over de grote linie en terugkijkend vind ik dat ik het best goed doe en dat het ook allemaal wel meevalt (als ik dus terug kijk  maar ik denk daar soms wel een anders over als ik het even niet zie zitten, hahaha). Waarschijnlijk heeft dat toch te maken dat ik makkelijk weer dingen vergeet.

Twee jongens, ik vind het heerlijk.

Groetjes Fonske.

Hoihoi,
Ik heb en zoon van 5(wordt in juni 6)en een kleintje van 6 maanden.
Het valt mij eigenlijk allemaal reuze mee.
Ik vind het alleen wel 's moeilijk dat ik heel erg op 'tijd' leef.
4 keer op een dag heen en weer naar school en dan de flesjes ed.voor de kleine maakt wel dat je de hele dag bezig bent met de tijd.
Maar al met al geniet ik enorm van van die twee  knuppels.
Groetjes Tanja

Hoi!!!
Linde is nu 6mnden en haar grote zus Roos wordt volgende maand 4 jaar.
Ik moet zeggen dat het prima gaat, ik vind het wel soms lastig om Linde iedere keer mee te moeten nemen naar de peuterspeelzaal bijvoorbeeld.
Als ze heel goed slaapt breng ik Roos wel eens snel, maar aangezien ze niet super slaapt gaat dit niet altijd.
Ik ben erg blij als ze straks op de fiets mee mag, maar dat duurt nog even.
En Roos gaat natuurlijk bijna naar school, een heel nieuw ritme dus, wordt weer even wennen.
Maar ik ben erg blij met mijn twee meiden, ik vind het superleuk en Roos begint gelukkig na 6mnden haar zusje interresant te vinden.
Het enige waar ik enorm aan moest wennen zijn de steeds veranderende ritmes in eten en slapen van Linde, maar dat gaat ook steeds beter.
Dus ik ben wel een enorme happy mama!!!!

groetjes Danielle.

Ik wilde nog even zeggen dat ik niet het gevoel heb dat ik de aandacht niet voldoende  kan verdelen maar ik kom iedere dag wel tijd te kort,met 2 meiden, het huishouden, boodschappen, 3 dagen werken, de weken vliegen voorbij.
Als ik dan foto's van de geboorte van Linde zie lijkt dat ook al heeeeel lang geleden.

groetjes !!!

Hoi,
Bedankt voor de reacties, erg leuk om te lezen.
Ik ben superblij met mijn 3 jongens maar zoals al eerder genoemd het halen en brengen van school neemt veel tijd in beslag en de jongste heeft natuurlijk zijn hapjes en flesjes dus ik moet erg oppassen dat de middelste niet meegezogen wordt in het geheel.
Verder is mijn man 3 maanden op zee dus alles komt op mij neer.
 Op zich de zorg voor de drie mannen gaat wel goed, de overgang van  geen kind  naar 1 kind was het grootst en nu de derde erbij gaat bijna vanzelf ,maar dat is omdat je het al eerder gedaan hebt denk ik.
Ook werk ik nog onregelmatige diensten, dus al met al moet er niet teveel fout gaan anders loopt het in het honderd.
Maar met een oppasgezin waar ze altijd terecht kunnen heb ik wel geboft.

Groetjes Son

Terug
Bovenaan