Ouders 35 jaar getrouwd, idee voor cadeau?

A

Anoniem

Guest
Mijn ouders zijn in november 35 jaar getrouwd. Ze hebben vijf kinderen gekregen en wij willen graag iets bijzonders aan hen geven. Het liefst iets van een beeld ofzo met een symbolische betekenis. Wie heeft een idee of kent iemand die (niet zulke hele dure) beelden maakt?

Helaas weet ik ook nooit wat we moeten geven voor zo'n jubileum. Het zijn vaak mensen die alles al hebben van spullen. Maar zo'n  beeld lijkt me wel een goed idee. Gewoon naar een beelden"centrum" gaan en  vragen wat ze kunnen maken denk ik. Ik bedenk me nu opeens dat je waarschijnlijk een beeld voor in de huiskamer bedoeld. Ik dacht eigenlijk aan een tuinbeeld!! Ja, dan wordt het wat moeilijker om te laten maken. Ik zou niemand weten.

Mijn ouders waren van de zomer 40 jaar getrouwd en wij zijn met z'n allen op de foto geweest, mooie lijst erom. Dus als het beeld niet lukt, is dat misschien ook een idee.

Miep

hallo,
ken jij de beelden van ambacht haalderen te haalderen (dicht bij bemmel en nijmegen) het zijn prachtige beelden die je zowel binnen als buiten kunt ophangen. ze hebben veel thema's die symbool staan voor liefde, houden van, etc. ik weet niet of je er in de buurt woont maar het is zeker een bezoekje waard. je kunt ook in overleg met de eigenaar zelf iets bedenken wat symbool staat voor jullie ouders.
veel succes knof

Hoi,
Ik heb van onze dochter een hele gave foto op canvasdoek laten drukken..Errug gaaf geworden, en de afmetingen kun je zelf kiezen..
Gewoon via internet..word keurig afgehandeld.
Groet R

Wat dacht je van ringen laten maken.
Kun je zelf iets laten ontwerpen voor je vader en voor je moeder.
Of een hanger voor aan een ketting .

Terug
Bovenaan