Ouders/schoonouders verteld

Afgelopen maandag mijn schoonouders verteld en dinsdag mijn ouders. Echt super leuk! We hadden een i luv opa en oma speen gekocht en slabbertjes. Mijn schoonvader heeft een slabbertje en mijn schoonmoeder de speen en bij mijn ouders andersom.
Ze reageerde echt zo leuk.
Aankomende dinsdag de eerste afspraak bij de verloskundig, ook super spannend!
Zijn er meer moeders die het al verteld hebben?
Liefs Rianne
P.S. Ben al aardig opgeblazen, kan bijna mijn gewone kleren al niet meer aan. En ben pas 8.5 week....pff...

ha rian s

fijn dat het goed gaat
wij hebben het gelijk maar verteld want bij mijn schoonouders krijgen we altijd biefstuk op zondag en ja dat ging niet meer haha
en ja dan moet je je ouders ook wel doen
maar zou mijn eerste gespreek a.s dinsdag hebben maar is verzet naar 28 juli
en heb afgelopen dinsdag een echo gehad en krijg er nu rond 3 aug ook weer een, dus nog even wachten

maar ben ook 8 weken en mijn broek zit ook al aardig strak
denk iook dat de warmte wel mee speelt maar ja is ook een gezond tekenen toch

nou succes dinsdag ga je zo'n screning doen of niet, wij niet is toch wel welkom.

gr marloes

Hoi hoi,

Wij hebben ook volgende week dinsdag de eerste afspraak met de VK, pas daarna willen we het onze ouders vertellen. Mijn schoonmoeder is de week erop jarig, dus we willen een taart bestellen met de foto van de echo erop. Hoe we het mijn ouders gaan vertellen zijn we nog niet overuit. Spannend allemaal.
We konden het trouwens niet helemaal voor ons houden, dus mijn beste vriendin weet het al en die was door het dolle heen. Toch leuk zulke reacties.

Gr. marijke

2 vriendinnen van mij weten het idd ook, maar die weten het al vanaf de positieve test....moest het echt aan iemand kwijt :)
Die taart is idd leuk!
Succes volgende week!

hoi,
wij hebben het met 5 week aan de ouders verteld naja ons zoontje heeft het verteld we hebben het een tshirtje aan gedaan met op de voorkant stoer?! en de achterkant ik word grote broer. en toen net zo lang gewacht totdat ze het zagen. ze vonden het erg leuk! en goede vrienden weten het verder houden we het nog even geheim tot de eerste echo. aanstaande dinsdag heb ik de 1e afspraak hoop dan ook een echo te krijgen... ben nu 7 1/2 week.
super spannend

Wij hebben het gister verteld aan mijn ouders, Wij hebben onze dochter ook een truitje aan gedaan met de tekst pssst mijn mama heeft een baby in haar buik

pfff duurde lang hoor eer ze het lazen! wel leuke reacties, champagne werd tevoorschijn gehaald....voor mij een sapje hahaha mijn schoonouders zijn op vakantie dus daar gebruiken we het shirtje later voor....
de rest vertellen we het pas na de eerste echo! en dat duurt nog zo langgggg wil het zo graag tegen iedereen vertellen! vooral nu mn zomerjurkjes niet meer zo om mn lichaam hangen als zou moeten

Haha, nou dat taartverhaal gaat bij mij niet door, want heb mijn eerste echo pas op 9 augustus (ben dan 12 wk en 5 dg). Had een beetje verwacht dat ik bij de eerste afspraak bij de VK een echo of iets zou krijgen, maar kreeg een doorverwijzing. Omdat de echopraktijk zo vol zit kan ik pas 9 augustus terecht voor de termijnecho en doen ze ook meteen de combinatietest. Wel een beetje balen, maar goed niks aan te doen.
We gaan het alsnog volgende week beide ouders vertelen.......hoe weten we alleen nog niet dus suggesties zijn welkom.

Gr. Marijke

Terug
Bovenaan