Mijn partner wilt bij me weg. Ik weet aleen niet waar ik na toe kan met de kleine. Langer samen blijven gaat niet werken zegt mijn partner. Mijn gevoel is heel dubbel wil het liefst koste wat kost vechten voor deze relatie. Maar voel ook heel veel wrok als we dit door gaan zetten. Ik heb al wrok omdat ik mijn sociale woning heb opgegven omdat mij van alles beloofd werd. Dus een sociale woning duurt nog wel jaren,maanden. Maar die wilt hij mij niet geven. Bij mijn ouders wonen is geen optie. Ook zit ik zonder baan en voor te werken heb ik opvang nodig hoe kan je dat allemaal betalen. Ik zit echt met me handen in het haar.
Ik vind het verschrikkelijk voor de kleine. En iedereen zegt maar dat t beter is om nu uit elkaar te gaan in plaats van als ze nog ouder is. Maar het idee dat het gelukkig gezinnetje er niet meer is vreet aan me.
Heeft er iemand tips voor mij
Of bepaalde handvaten?
Ik vind het verschrikkelijk voor de kleine. En iedereen zegt maar dat t beter is om nu uit elkaar te gaan in plaats van als ze nog ouder is. Maar het idee dat het gelukkig gezinnetje er niet meer is vreet aan me.
Heeft er iemand tips voor mij
Of bepaalde handvaten?