Ouders verteld

Dag meiden, Wat een hitte! Gelukkig is het bijna weekend. Nou... we hebben het achter de rug....
Gisteren hebben we onze ouders verteld dat we al min. 2 jr bezig zijn en bijna aan het einde van alle onderzoeken zijn.
Ze waren helemaal verbaasd dat we zo lang onze mond hadden kunnen houden en reageerden allemaal heel lief. Niet dat ik dat niet had verwacht, maar ja je weet niet wat je moet verwachten...
Nu een half jaar geen stress er "zogenaamd niet mee bezig zijn" en dan de kijkoperatie, hoop dat die dan niet meer nodig is en het al gelukt is.
Ik heb in ieder geval afleiding door onze bruiloft volgend jaar dus dat scheelt. Ik wens jullie een fijn weekend en raak niet al te verhit.
xxx Nic

he nic,

petje af hoor dat jullie het zooo lang voor je hebben kunnen houden. Ik heb het een half jaar kunnen verbergen, maar toen eerst mijn moeder, schoonouders en ben nu inmiddels 2 jaar bezig. Oorzaak is denken ze vijandig slijm verder nix raars gevonden en heb de 5e IUI gehad maar zonder resultaat. Zit deze week ook helemaal in een dip zie het niet meer zitten, maar ja nog 1x IUI en dan door voor IVF....

Maar leuk joh, je gaat trouwen, hoe oud ben je als ik vragen mag ? Ikke 29 en achteraf blij dat ik op tijd begonnen ben.

Maar de moed zakt me gewoon vaak in de schoenen en ik ben een negatief persoon dus moet uitkijke dat ik niet in een echt dip beland. Gewoon positief blijven een we worden allemaal zwanger niet dan !!

Meid, fijn weekend nog

ciao liefs Kyra x

Hoi Nic,

Ik weet hoe het voelt om het lang voor je zelf te houden. En weet ook dat er een moment komt dat je het heel graag wilt delen. Wij hebben het zelfde gehad en nu ben ik blij dat veel mensen er toch van op de hoogte waren. Het praat een stuk makkelijker en je hebt niet het idee dat je geheimen hebt.

Verder begrijp ik uit je verhaal dat jullie, waarschijnlijk door het ziekenhuis, voor een half jaar worden weggestuurd om zelf te oefenen. Klopt dat? Als dat zo is, dan hoop ik dat jullie er ook helemaal achter staan, want bij ons is dit ook zo gegaan. Er werd ons gezegd dat als we alle onderzoeken achter de rug zouden hebben en er zou niks worden gevonden, dat we dan maar een half jaar rust moesten nemen. Ik had hier totaal geen zin in en heb dat ook duidelijk laten weten. We waren er nu zo mee bezig dat ik ook wilde dat er iets ging gebeuren.

En ik ben heel blij dat we niet hebben gewacht, want inmiddels ben ik 30 weken zwanger en verwacht in oktober ons 1e kindje. Dit door 1 IUI behandeling. En als het aan het ziekenhuis had gelegen, dan hadden we voorlopig nog niet in aanmerking gekomen voor deze behandeling.

Ik hoop dat jullie er ook overnadenken en wens je heel veel succes met de voorbereiding van je bruiloft en de eventuele verdere onderzoeken!

Lise

Terug
Bovenaan