Ouders verteld

Zo leuk!! We hebben het vorige week maandag aan mijn ouders verteld en die waren harstikke blij natuurlijk, ze worden voor de eerste keer opa en oma! Vooral mijn vader vind het geweldig die roept al jaren dat ie opa wil worden! We hadden het verteld met een gedicht en sokjes waat I love opa/oma op stond.

Afgelopen zondag zijn mijn schoonouders hier wezen eten en hebben we het hun verteld. Op dezelfde manier. Mijn schoonmoeder maakte het briefje open las de eerste zin en kreeg meteen al tranen in haar ogen en kon moeilijk verder lezen haha. Mijn schoonvader door het gedicht heen Ben Je Zwanger?!! Ik zeg JA haha, ze waren allebij dolenthousiast!! Ze vinden het onwijs leuk! Hun worden voor de 2e keer opa en oma. Hun kleinzoon word in september 3.
Helemaal leuk!

Nu moeten ze alle 4 hun mond nog dicht houden tot de termijnecho want dan willen we het de rest pas zelf vertellen.

Liefs

Tjonge!

Mijn schoonouders vonden het in ieder geval leuk, ook al is het een cadeautje (baby was niet gepland).
Hun jongste zoon was ook een cadeautje, dus die wisten hoe wij ons in eerste instantie voelden.
Mijn ouders waren helemaal van slag. Mijn vader moest zelfs even weg, hond uitlaten om het even te laten bekomen. Maar uiteindelijk vonden ze het wel heel erg leuk! Het was gewoon ff een schok omdat ze dit helemaal niet verwacht hadden. :)
En onze broertjes weten het. Maar voor de rest zeggen we het aan niemand totdat de 12 weken voorbij zijn.

Leuk dat t zo ontvangen is...

Hier was het ook een grote verrassing...Zowel voor ons als de familie...of zoals hierboven gezegt, een cadeautje...

Voor mijn ouders is t ook t eerste kleinkind...en de omgeving roept al een tijdje dat ze er toch echt wel aan toe zijn om "echt" opa en oma te worden...
Van de hond {en de kat, welke we in November hebben moeten laten inslapen} zijn ze ook Opa en Oma...maar denk toch dat ze dit wel leuker vinden :D
Papa had nog gezegt dat hij t geweldig vindt dat hij toch nog voor zn 60e opa wordt...{hij s 23 September jarig, dus t moet kunnen}

Ook wachten wij met t wereldwijd bekend maken...alleen de papas, mamas, broers en zussen weten het, maar die hebben zwijgplicht...
Eerst de echo afwachten...

Leuk he dat vertellen... Wij hebben het mijn moeder en haar man zondag meteen verteld. Vooral praktisch gezien, ik zie mijn moeder zeker wel 3 keer per week en ze wist dat we de medische molen in zouden gaan. En aangezien ik niet kan liegen èn erg blij ben, hebben we het verteld. Superblij waren ze!

Hoi,

Wij wisten het zelf woensdag 28 december, we hebben toen besloten om het gelijk met oud en nieuw te vertellen want dan waren zijn ouders er en mijn moder met de man.

Ze wisten dat we de wens voor een kleine hadden, omdat ik vorige jaar 2 miskramen heb gehad.

Wij hadden om 12 uur op 6 glazen de tekst "een klein kind op komst !"
Ze moesten het dus zelf uitvogelen, maar wisten het erg snel.

De moeder kregen gelijk natte ogen, want die waren gelijk zo blij. Toen we ze van de week konden vertellen dat bij deze zwangerschap ook een hartje te horen was, was ook iedereen erg opgelucht.

Wij hebben het onze ouders en schoonouders afgelopen weekend verteld. Ze schrokken allemaal wel even, omdat het ook erg onverwacht was, maar ze waren gelukkig erg blij! We waren zelf van tevoren banger voor hun reacties, maar achteraf viel het erg mee.

Terug
Bovenaan