Oudersvannu ophaalbox

Ik ben zo teleurgesteld in de gratis box van Oudersvannu! Ik heb hem gister opgehaald en misschien had ik er wel te veel van verwacht. Maar toen ik hem opende was hij zo goed als leeg. Alleen een tijdschrift, baby sudocreme, lanoline tester en wat kortingsbonnen zaten er in. Klopt dit? Hebben meer mensen deze ervaring of heb ik toevallig gewoon een lege box ontvangen?
 
Nee, helaas hier precies hetzelfde. Bij de zwangerschap van mijn zoontje 4 jaar geleden was de box nog veel rijkelijker gevuld. Zelfs met een aardigheidje voor de moeder/ vader.

De box van Wij (op te halen bij de prenatal) vond ik een stuk leuker.
 
Je moet er ook niet teveel van verwachten nee, maar 4 jaar terug zat er zeker meer in! Twee fopspeentjes, een slab/spuugdoekje, romper en sokjes zaten er sowieso ook in destijds. Maar vooral heel veel kortingsbonnen ja, daar doen ze het natuurlijk vooral voor ;)
 
Ik had precies hetzelfde. Me oudste is nu 2 jaar en toen was die ook nog rijkelijk gevuld. De zwanger en de babybox waren toen egt leuk. Nu leukste zijn de kortingsbonnen idd :(
 
Ik vond het ook echt om te huilen.
Er zat bij mij nog wel een speentje en een pak babydoekjes bij.. maar 2 jaar terug was het veel leuker.. nu is het meer verspilling.
Heel jammer!
 
Ja is niet meer zoals het was idd. Die van de babydump is wel erg leuk, zitten bewaarbakjes in en lepeltjes en een new born rompertje!
 
Ik heb mijn zwangerbox gisteren opgehaald en ik was juist heel erg enthousiast!
Fopspeen, babydoekjes, geweldige kortingsbonnen voor best wel prijzige winkels, magazines, samples voor vitamine pillen, super juist!
 
Terug
Bovenaan