oudjaarsavond

en wat gaan jullie allemaal doen met oud jaar wij gaan met de kinderen savonds naar de efteling is tot 1 uur open met vuurwerk show en zo leek ons wel leuk een keer wat anders ben benieuwd of ik het allemaal ga volhouden moet die dag ook nog werken in de supermark moet om half 7 beginnen dus nog lekker vroeg ook gelukkig ben ik om 14 uur klaar ga daarna nog wel even slapen denk ik

O das leuk!!! idd hopelijk hou je het vol. wij blijven waarschijnlijk thuis, lekker saampjes... nog nooit gedaan dus we zijn benieuwd hihi....

fijne jaarwisseling!

Wij vieren het zoals de afgelopen drie jaar met vrienden. Blijven altijd bij elkaar slapen. Erg gezellig. Heb er zin in..

Jij ook heel veel plezier maar dat zal wel lukken in de efteling. Leuk idee

gr Andrea

Oh wat een leuk idee. Wij vieren het met vrienden en daar beginnen we vroeg mee door ook met z'n allen een hapje te eten ( gourmetten).

Fijne jaarwisseling allemaal.

Wij vieren het bij ons thuis met vrienden. Voor het eerst in ons huis en dat leek me wel lekker nu met de zwangerschap. Kan ik 's nachts lekker naar bed zonder dat mijn man me naar huis hoeft te brengen.

Fijn jaarwisseling allemaal!!

Wij gaan tot een uur of twaalf ws borrelen met de buren en na het vuurwerk door naar vrienden die een groot feest geven. Altijd erg gezellig!

Iedereen veel plezier.

Terug
Bovenaan