Our Story

Hallo Dames,

Graag wilde ik mijn verhaal met jullie mededelen.
Miss zal het jullie een beetje opbeuren en geeft het jullie weer hoop.

Wij hebben 2 mooie gezonde jongens....

Vorig jaar januari werd ik weer zwanger maar met 4 weken was het niet verder gaan groeien. Een miskraam. Daarna volgde er nog 3 miskramen allemaal rond de 4 a 5 weken.

We waren bij de gynaecoloog en hij wilde verder gaan testen waar dit nou vandaan kwam. Wij wilde niet alle testen en onderzoeken ondergaan. We hadden immers 2 gezonde jongens. Als het niet (gewoon) kon dan zouden we het hierbij laten. Dit was na de derde miskraam.

En nu.......... zijn we 11 weken zwanger. We hebben 3 echo's gehad die er super goed uitzien. De kans dat het nu nog misgaat is klein net zo klein als bij een andere vrouw die nooit geen miskramen heeft gehad.

DAMES, geef de moed niet op!!!!

Gefeliciteerd, wat heerlijk als je na een miskraam dan toch weer zwanger bent en dat het dan wel goed gaat. Wat kan je dan dubbel genieten van elke controle. Herkenbaar verhaal!

gefeliciteerd!
Misschien een rarevraag, maar hoe kun je weten met 4 weken dat je een miskraam hebt gehad? Lijkt dat niet gewoon onwijs veel op een menstruatie? Aangezien de VK bij ons in de buurt na een positieve test nog even wacht tot 6 weken voor de eerste echo. Zelf heb ik lange periode waardoor het zo lastig is... periode van 5-6 weken is normaal...
Heb wel 2 keer idee gehad van miskraam... maar zeker weten doe ik het niet.

ja, tot dat t bij 20weken misgaat. zoals bij mij, mijn eerste zwangerschap. Alles was goed en alles leek goed. tot we de 20wkn echo kregen en ons kindje al was overleden. Nu wil ik jullie niet gelijk de put in praten, maar kijk alsnog uit en ga er niet klakkeloos vanuit dat t nu na 3echo's wel goed gaat. Ik ben nu voor de 4e keer zwanger, de eerste echo met 6weken zag er goed uit, maar dat was vorige keer ook zo en toen was t vruchtje ook al gestopt met groeien, na de echo dus met de 2e echo weer n domper en weer met lege handen naar huis. Hoop dat t nu wel goed gaat, maar echt blij ben ik pas als ik mijn kindje in mn armen kan houden.Wens jullie veel succes bij de zwangerschap, hoop dat alles goed mag gaan!

Terug
Bovenaan