Ovaluatie testen, volgens mij werken ze niet???

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik ben debbie 24 en we zijn bezig in ronde 2 voor ons eerste kindje, de eerste maand werd ik netjes na 28 dagen ongi, deze maand was ik benieuwd wanneer ik mijn eisprong zou hebben, dus van ovaluatie testen gekocht van testjezelf.nu, ik ben nu vanaf donderdag bezig, volgens mijn berekening zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben, heb alleen nog niet positief getest, volgens mij zouden die testen nu toch al iets aan moeten geven?? ik zie alleen een heel lichte controle streep.

Zou ik dan geen eisprong hebben??? heeft iemand hier ervaring mee?

X Deb

lieve debbie,

Wist je dat je eisprong bijne nooit volgens de berekeningen komt?? bv als je een cyclus van 28 dagen hebt, dan zou je eisprong gemiddelt 14 dage ervoor plaatsvinden, maar bij maar heeeel weinig vrouwen gebeurt dit ook daadwerkelijk! bij mij bv had ik pad op dag 18 een eisprong! en 9 dagen later was ik ongesteld, terwijl dit normaal gesproken ook pas na 14 dagen zou zijn he...kortom, je lichaam werkt altijd anders dan dat je denkt. Ook ik gebruik de ovutesten van testjezelf en ze werken prima hoor!! dus nog even volhouden meis, en dan zul je zien dat jou eisprong later komt dan dat jezelf dacht, maar komen doet hij wel hoor!!! meestal kun je het ook merken aan je slijmsamenstelling...is dunner en meer en je kunt er een draadje van trekken tussen 2 vingers in. plus meeste vrouwen hebben meer zin in sex dan,   ikke ook hihihihi en je bent gevoeliger daarbeneden...

hopelijk helpt mijn antwoord je!! succes hoor en laat even weten wanner je nu je eisprong had?? op welke dag??

liefs sweety

Hey Sweety,

Bedankt voor je reactie, ik wacht het gewoon maar af, we klussen gewoon door!
Ben jij al zwanger? Ik heb wel eens wat van je gelezen bij Loth?? Jij bent ook voor de eerste bezig toch?

liefs Deb

lieve debbie,

nee ik ben nog niet zwanger, we zitten pas in ronde 2 hahaha voor ons 2de kindje! we hebben niet echt haast dus doen het lekker relaxt aangezien ons zoontje pas 9,5 maand is!! en idd, we hebbene en gezellig topic met zijn 4 tjes daar!! Lotje is wel zwanger, Loth en Edith niet en gaan ook naar ronde 2!! anders kom je maar gezellig keertje meetkletsen hoor als je dat leuk vind!!

succes met testen en geloof me, het komt echt wel goed, alleen iets meer gedult hebben moeilijk he!!

liefs sweety

Oke voor de tweede, dus jij weet al een beetje wat je kan verwachten!?

Wij wachten het gewoon maar af, het is wel spannend kan niet wachten tot 3 feb. dan heb ik mijn NOD, hopen dat het raak is, anders gaan we gewoon weer een ronde verder!

Ik zag dat jullie al aardig wat gekletst hebben met zijn vieren! 15 pagina`s ofzo!!! Eigenlijk wil ik niet te veel kijken, anders ben je er helemaal zoveel mee bezig!

X Deb

Terug
Bovenaan