ovaluatietest...hoe werkt het precies?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wil misschien wel een ovaluatietest gaan kopen, maar wat is nou precies de werking ervan en wanneer moet je er mee gaan beginnen. En helpt het?

Een hoop vragen, maar misschien kunnen jullie me een eindje op weg helpen?

Liefs,
Famke

Hé Hoi,

Ik weet niet precies hoe ze werken omdat ik ze nog nooit heb gebruikt maaarrrr ik weet wel op www.zwangerschapstest.nl ( of www.zwangerschapstest.nu ) weet het niet meer presies kun je ze bestellen in drie verschillende soorten en bij elke soort staat aangegeven hoe ze werken, ik geloof dat als je b.v. een cyclus van 28 dagen hebt...dan pak je de helft, dus dag 14 en dan ga je vier dagen ervoor zitten dus op dag 10 begin je dan met die testen, elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip!!!
Bij cyclussen van 30 of 32 pak je ook weer gewoon de helft en begint 4 dagen voor de helft met testen...snap je het nog hahaha?
Ik zou gewoon even op die site kijken, denk dat je daar wel veel aan hebt en er wel uitkomt!!!

Succes!

Groetjes Kaa

Hoi Famke,

Ik heb de ovulatietest besteld bij www.zwangerschapstest.nu Ze zijn een stuk goekoper dan in de winkel en het werkt prima. In de bijsluiter staat wanneer je met de test moet beginnen. Als de test positief is dan zal er binnen 24-48 uur een eisprong plaatsvinden.
Op de website staat trouwens ook hoe het werkt.
Veel succes.

Groetjes Sanne

Hoi,

Zelf kan ik echt iedereen de ovulatietesten aanraden. Ik heb ze 2x gebruikt en ben 2x direct zwanger geworden! Ik gebruikte ze van Clear Blue maar je hebt ze ook in andere merken (ik zou alleen niet die goedkope van Romed bestellen want die zijn echt waardeloos). Je begint te testen een paar dagen voor je eisprong en de 1 krijgt binnen 24 uur voor de eisprong een positieve test en de ander al 36 uur voor de eisprong. Je moet het wel elke dag gebruiken op hetzelfde tijdstip zodat je nooit je eisprong kunt missen.

Succes!

Groetjes F (12,5 week zwanger)

Ik ga gelijk op de site kijken!!

Dankjulliewel!!
Liefs Famke

Terug
Bovenaan