Ovaluatietest Kruidvat

<p>Hoi!</p><p>Misschien een gekke vraag.. maar iemand ervaring met de ovaluatietest van kruidvat. Volgens de app zou ik nu moet de ovaluatie elk moment beginnen. Maar ik vind het lastig wat nou een goede streep is bij de testen.</p><p>Bedankt!</p>

Ik heb persoonlijk geen ervaring met de kruidvat tests, gebruik deze, besteld via bol.com
https://www.bol.com/nl/p/20-stuks-ovulatietesten-dipstick-vroeg-betrouwbare-ovulatietest/9200000109170018/?promo=basket_818_recentbekeken-MCM-slot_C99_product_1_&bltgh=n3oMgraAy0P9XG61stJLlw.1_3_5.6.ProductImage
Met deze een duidelijke piek gevonden afgelopen weekend. De test streep moet net zo donker of zelfs donkerder zijn dat de controlestreep. Hoop dat je m gauw vindt.

Ik heb wel ervaring met de Kruidvat testen.
Ik heb geen ander gebruikt omdat ik deze juist heel fijn vond.
2 keer zwanger mee geraakt. 
Ik had lange wisselende cyclussen  dus wist niet wanneer ik mn  ei sprong kon verwachten . 
Door deze testen wist ik precies wanneer die was.
Voor mijn eerste zwangerschap waren ze super wit en liepen ze langzaam op naar 2 dagen knal strepen en namen toen weer af.
Bij mijn 2e zwangerschap  bleef ik bij elke test een licht streepje zien die uiteindelijk ook opliepen naar 2 knal strepen en daarna weer af namen.
Ik heb hier dus wel positieve ervaringen mee ?

Terug
Bovenaan