Ovasan

Is er misschien iemand die ervaring heeft met het slikken van Ovasan van dr. Vogel? Ik ben 4,5 maand geleden bevallen en geef geen borstvoeding. Na 5 weken had ik een hele lichte ongi. Daarna pas weer na 8 weken en nu zit ik inmiddels alweer op dag 42 van deze cyclus. Ik heb begrepen dat Ovasan helpt tegen menstruatiepijn maar dat het ook kan helpen om je cyclus te reguleren en een eisprong te bevorderen. We willen nl. graag snel een tweede kindje en ik overweeg nu om dit middel te gaan slikken.

groeten,
Draadje
 
Hoi, ik zag dat niemand nog iets geschreven had onder jouw bericht. Dat is niet zo leuk, toch?
Ik heb niet zo'n duidelijk antwoord op je vraag maar de DA drogist bij mij in de buurt maakt een hele computeruitdraai van de werking, bijwerking, etc. van medicijnen of middeltjes. Heel compleet en duidelijk. Misschien kun je daar eens het een en ander vragen of zien te krijgen?
Baad het niet, schaad het niet. Je kunt het natuurlijk altijd proberen. Misschien heeft de dokter iets voor je waardoor je alles snel weer op regelmaat krijgt?
Veel succes ermee
 
Bedankt voor je reaktie Marijke. Inderdaad jammer dat er verder niemand reageert die er ervaring mee heeft. Ik heb het vanmorgen maar gekocht en ben er meteen mee begonnen. Net wat je schrijft: het kan geen kwaad.
Ik vind het nu nog een beetje snel om al naar de huisarts te gaan hiermee. Misschien ben ik wel bang dat ze vind dat ik maar geduld moet hebben. Zucht.... ik vind het maar moeilijk.
 
Zo'n reactie zou je inderdaad wel kunnen verwachten van een huisarts. Vaak zijn we een beetje ongeduldig, he. Maar ja, als je het echt graag wilt. Is er een speciale reden dat je snel weer zwanger wilt zijn of heeft dit gewoon jouw voorkeur?
Succes, ik hoop dat het middel helpt.
 
We kiezen er bewust voor om snel voor een tweede te gaan. Ik ben gisteren trouwens mega-ongi geworden. Ik weet niet of het door de Ovasan is, ik slik het pas 3 dagen. Maar nu dus na 43 dagen, de vorige keer nog na 58 dagen. Er zit dus vooruitgang in!
 
Terug
Bovenaan