Ovatietesten CB

<p style="text-align: left;">Hoihoi,</p><p>Sinds deze maand ben ik begonnen met de roze ovulatietesten van clearblue. Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen! </p><p>Gemiddeld is m'n cyclus 28 dagen en ik zit nu op dag 13. Nog geen smiley gezien :( maar ik ben ook een beetje ongeduldig haha. Ik zie wel al lichte streepjes sinds dag 7. welke dag is jullie eisprong? </p>
 
Ik heb ze ook bij 2 zwangerschappen gebruikt en toen was het beide keren in 1 x raak. Zou verder niet weten op welke cyclusdag ik toen zat. Begon altijd met testen week na ongesteldheid dus dan wist ik zeker dat ik niet kon missen
 
Kan zijn dat je een kortere lutale fase hebt. Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en ik was helemaal in paniek omdat de test maar niet positief werd en toen kreeg ik plots een duidelijk positieve test. Maar bij mij was dat pas op dag 17 van mijn cyclus. Alleszins bouwde de testen bij mij niet echt op.
Nog niet panikeren, gewoon dagelijks of 2x/dag verder testen. Misschien dat je menstruatie deze maand ook wat later begint? Komt wel goed! Mocht je tot echt een korte lutale fase blijken te hebben (
 
Bedankt voor jullie berichtjes dat stelt me gerust! Zou goed kunnen inderdaad dat m'n nod iets later komt. Nog steeds geen positieve test maar het streepje was wel donkerder en ik heb vandaag ook meer cervixslijm. Dus hij zal morgen dan denk ik wel positief zijn.
 
Terug
Bovenaan