over 10 weken wordt onze dochter al gehaald!

Jeetje wat gaat de tijd snel...
Want over 10 weken zijn wij een dochter rijker!!!

Dan ben ik 38 weken zwanger en wordt onze meid gehaald met een keizersnede! Ik ben zo nieuwsgierig naar mijn meisje....

Nog even genieten want dit is echt mijn laatste zwangerschap EVER!

Toch maar eens verder met de baby-kamer dan!!!

Zo dat gaat idd opschieten,wij moeten officieel nog 10,5 week wachten,misschien iets eerder misschien wat langer,
mag ik vragen waarom je een keizersnede krijgt?

liefs jootje

Ik krijg een keizersnede omdat ik al eerder 2 keizersnedes heb gehad, dan gaan ze automatisch bij de derde ook een keizersnede doen en ik heb een gewone bevalling gehad en die liep ook niet zoals het hoort... vandaar. Vond het eerst heel moeilijk maar heb me er nu volledig bij neergelegd.

Heerlijk gaan genieten zometeen. Wij moeten nog 12 weken wachten als ik uitga van 40 weken zwangerschap. Onze dochter kwam 2 dagen eerder dus deze misschien ook wel :D.

Ook ik zal over 10 weken voor de vierde keer moeder worden. Wij krijgen een zoontje!
Ook 2x een keizersnede gehad en 1x bevallen maar vraag niet hoe.
Ik zit er sinds dit weekend behoorlijk doorheen. Veel last van mijn buik de baby is denk ik gedraaid. Maar goed nog 10 weken en zal het deze week gehaald worden.
groetjes en sterkte met de laatste weken!
Yvonne

Hey,

Is eigenlijk een gek idee dat je weet wanneer de kleine komt maar wel leuk. Geniet nog maar ff van de kleine in je buik die 10 weekjes zijn zo om.

Liefs RH

Terug
Bovenaan