Over 10dagen heb ik mijn NOD. Spannend spannend spannend.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb veel mee gelezen maar nog nooit iets geplaatst.
Over 10 dagen heb ik mijn NOD en ik vind het ontzettend spannend worden.
Zal het niet/zal het wel.

Kan ik nu al wat voelen? Wie heeft ervaring hiermee? Dit is onze eerste keer dat we het proberen dus ik weet niet zo goed wanneer je de eerste symptoompjes kunt verwachten.
Ik voel af en toe een steekje in mijn buik maar verder voel ik nog niets. Ik weet dat ik er niet vanuit moet gaan dat het gelijk lukt maar het is wel heel spannend hoor.

Mijn man zit voor zijn werk in Engeland de komende 7 dagen en ik moet dus alleen afwachten en kan er verder met niemand over praten dus het is fijn om dit forum te hebben.

Tot gauw Rossi

Welkom Rossi! De eerste symptomen komen meestal zo rond een week na de
bevruchting volgens mij. PMS symptomen kunnen helaas ook heel veel op
zwangerschapssymptomen lijken waardoor je lichaam je nog wel eens in de
maling neemt. Het enige wat we kunnen doen is wachten tot we overtijd
zijn maar dat is nu juist zo moeilijk. Succes met wachten en ik duim
voor je!

Groetjes Aurora

Hoi Rossi!
Ik heb a.s. Dinsdag mijn NOD dus ik zit ook best in de spanning!
Ik had ergens gelezen dat je pas kwaaltjes krijgt als je 6 weken zwanger bent. Maar ja daar moet je je niet aan vasthouden natuurlijk. Er zijn ook vrouwen die het kunnen voelen dat ze zwanger zijn. Ach het wordt gewoon afwachten denk ik he??
Heel veel succes met je NOD dag.

xx Bren.

Ikzelf heb wel al een kleintje en weet dus van mezelf dat niks zeker is. Ik was er van overtuigd dat ik ongi geen worden, die kwaaltjes had ik. Maar niks was minder waar. Heel mijn zwangerschap heb ik geen enkel zwangerschapskwaaltje gehad en zelfs mijn buik werd pas na 4 maanden dikker. Natje

Terug
Bovenaan