Over 2 uur echo.

A

Anoniem

Guest
Nou, daar zit ik dan (sinds 4 uur vanochtend, tis hier n.l. al maandagmorgen 8 uur)
Ik heb straks m'n echo voor de placentalocalisatie en de ligging van de beeb.
Ben er gewoon helemaal zenuwachtig van (is echt niets voor mij, ben meestal nogal een "koele kikker")
Ik kan er gewoon niet van slapen en waarom begrijp ik dus echt niet. Ik weet gewoon dat er niks veranderd is en dat ik toch een een ks ga krijgen en beeb ligt nog lekker dwars. kan hem/haar nu lekker tegen m'n ribben voelen schoppen.
M'n man kan helaas niet mee, hij moet de winkel openen. En ik ga Aylin ook niet meenemen, die zet de  boel daar helemaal op stelten haha.
En met deze echo's is de ellende dat je eerst je blaas leeg moet maken 1,5 uur van te voren en dan een uur van te voren 1 liter water moet drinken. En dan lig je niet relaxed te kijken naar de beeb, omdat je zo nodig moet haha.
Gisterenavond in ieder geval nog een mooi wipstoeltje gescoord van Bertini voor maar $60,00 das ongeveer 30 Euro op een internetveiling. Ik had er nog wel een, maar die is al een paar keer kapot gegaan. Heb het een paar keer proberen te naaien, maar ben niet zo'n naai-expert, dus die is weer kapot.
Het ding ziet er als nieuw uit, ga er straks om, want het is toch op weg naar het ziekenhuis.
Nou, als ik meer weet (wat ik dus eigenlijk nu al weet) dan laat ik er wel van horen.

Groetjes Miriam (35+1)

veel succes!!!!!!!!!! vind het wel een heel raar idee dat het bij ons gewoon avond is en het steeds later word en tijd om na bed te gaan haha en dat de dag voor jou nog moet beginnen haha

liefs miranda
34wk!

Hahahaha, grappig idee he! Maar ik loop voor op jullie, hier is het alweer maandag.
Tis wel eens vervelend als je familie wilt bellen of een videocall met MSN. Ze willen natuurlijk allemaal Aylin zien en dan moeten ze vroeg uit hun bedje haha.
Maar wel super dat het er is, zeker die webcam's  zijn een echte superuitvinding voor mensen die aan de andere kant van de wereld wonen. Nu kunnen onze families toch onze kindjes "live" zien.

Miriam.

Nou, ik ben net weer terug. Ik weet niet wat voor een grappenmaker ik m'n buik heb, maar hij/zij heeft het bijna onmogelijke mogelijk gemaakt.
Beeb is goed gedraaid en m'n placenta was nergens meer te zien. Heb ook voor de zekerheid nog een inwendige echo  gehad, maar er was dus gewoon niks te zien.
Tjemig wat ben ik blij en opgelucht.
De kans zit er nu  natuurlijk dik in dat ik "gewoon" kan bevallen.
Eerst maar eens even afwachten wat de vk morgen te zeggen heeft. Ik zal nog niet te hard gaan juichen.
Met beeb is alles goed, hoofdje ligt nu dus in m'n bekken, ruggetje links en beentjes rechts. Ik had al zo'n vermoeden, omdat ik  zaterdagavond ineens heel veel bewegingen voelde die wat pijn deden en m'n buik ging tekeer als een wilde.  Ik zei toen al tegen m'n man:"Ik hoop maar niet dat beeb draait en de placenta raakt" Maar beeb is netjes gedraaid zonder schade aan te richten.
Beeb is precies goed op schema met groeien, behalve zijn/haar benen, die zijn nog steeds langer dan gemiddeld.
Dus jullie zien het: De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Groetjes van een voorzichtig blije Miriam (35+1)

Nou zeg Miriam, jij bent leuk, laat je mij achter als enige met een stuitligger :-(

grapje natuurlijk! Wat fijn dat de baby gedraait is en dat alles goed is, zal vast een hele opluchting zijn!

Haha, Jane. Maar als die beeb van mij het kan (met een placenta die in de weg zat) dan is het natuurlijk niet uitgesloten dat die dame van jou het niet kan.
Misschien iedere avond  eens vriendelijk vragen of ze a.u.b. wilt omdraaien
Maar eerst morgen maar afwachten en zien wat de vk er over te zeggen heeft.

Miriam.

wow wat lekker zeg, ik snap dat je nog voorzichtig bent maar het is al heel wat dit hoor! keigoed! kom op Vienna jij kan het ook (we gaan gewoon even de achtergebleven stuitligger aanmoedigen!)

Lekker  hoor dat de baby nog gedraaid is en helemaal dat je placenta toch nog omhoog gegaan is. Nu hopen dat je gewoon mag bevallen van de verloskundige.

Terug
Bovenaan